VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Någon som sätt Final Destination 2? Jag älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 1:an är lugnt bättre. Mycket bättre. 2:an duger, men producenterna måste varit dom uslaste i världshistorien(Man dödar inte huvudpersonen mellan två filmer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har sett den, och den är bra. Har dock inte sett den första, men den öär vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har inte sätt 1:an häller.--... men tjejen som satt i phsyket bara för att hon ville (eller vad det nu va) det va ju meningen att hon dog... eftersom att hon inte dött efter den första olykan... och då när hon kom ut på gatorna så fick ju döden chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 är det filmen med nånting om en flygplansbrand .. och vem som dör härnäst ? där dom ska "lura" döden... den slutar typ "who's next ?" *SPLATT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nej det där är nog ettan.. Här pratar vi om 2:an.. den handlar om typ samma sak fast denna gång är det en "LARGE" seriekrock på motorvägen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har inte sätt 1:an häller.--... men tjejen som satt i phsyket bara för att hon ville (eller vad det nu va) det va ju meningen att hon dog... eftersom att hon inte dött efter den första olykan... och då när hon kom ut på gatorna så fick ju döden chansen ? Vad menar du och vem pratar du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har såklart sett båda. Tvåan är enligt mig mer underhållande fast ettan hade ju sean william scott.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 En sak är rolig på 2:an När hon är i cellen innan hennes vatten går : "Hey. do it look's like im in condision to make ¨Grand Theft Auto¨?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 En sak är rolig på 2:an När hon är i cellen innan hennes vatten går : "Hey. do it look's like im in condision to make ¨Grand Theft Auto¨?" Vad är det för speciellt med det? Grand Theft Auto betyder ju "Grov Bilstöld"... Det ordet förekommer i flera filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja.. jag vet.. men det är så roligt i just det sammanhanget..(stavning?) Tycker jag... Än rolig (kanske inte rolig ) bild från filmen Zippad bild,., ladda inte ner om du är känslig,... Aotch.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ja.. jag vet.. men det är så roligt i just det sammanhanget..(stavning?) Tycker jag... Än rolig (kanske inte rolig ) bild från filmen Zippad bild,., ladda inte ner om du är känslig,... Äh, fy helvete vad otäckt! Ett tips till er andra, se inte bilden! Det är ju en stor elak svart ruta! *HORROR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vaa.. nej så ska den inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ja.. jag vet.. men det är så roligt i just det sammanhanget..(stavning?) Tycker jag... Än rolig (kanske inte rolig ) bild från filmen Zippad bild,., ladda inte ner om du är känslig,... Åh fyfan det verkar vara quicktime också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Åh fyfan det verkar vara quicktime också Nej det är winamp, eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det är ingen bid ? skrämde mig ändå ... jag såg bilden i fullscreen så jag tänkte : "va jag är inte inne på pirate bay ? jag har väl inte firefox ?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag tog ett screen när jag hadde Winamp på (ja. Winamp) och hadde pausat.. sen när jag klistrade in bilden i paint och sparade... Tänk om... eftersom att bilden på någon konstigt sätt blev sparad i netscape så kanskeni kan se vad jag är inne på just då Cooooolt Nej.. jag är bara inne på thepiratbay för att snacka om filmerna... jag laddar inte ner dom... eller, jo.. en skiva har jag laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts