mankan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Mitt GTA:SA har blivit helt sjukt nu , jag kan inte komma ut ur sparningshuset det bara står "error reading the grand theft auto:san andreas disc" sen gör ps2 ifrån sig ett äckligt och irreterande ljud och allting stannar upp, nu undrar jag om det finns ngn här från sundsvall som vet vart det finns att lämna in skivan för slipning? sen så undrar jag också vart jag får tag på en skiva som gör rent lasern, tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Mitt GTA:SA har blivit helt sjukt nu , jag kan inte komma ut ur sparningshuset det bara står "error reading the grand theft auto:san andreas disc" sen gör ps2 ifrån sig ett äckligt och irreterande ljud och allting stannar upp, nu undrar jag om det finns ngn här från sundsvall som vet vart det finns att lämna in skivan för slipning? sen så undrar jag också vart jag får tag på en skiva som gör rent lasern, tack så mkt jag är från sundsvall. esta gå till EB games i värdshuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag är från sundsvall. esta gå till EB games i värdshuset Har dom slip där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts