Mr Gränd Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 prova utomhus gymet på stranden i santa maria beach den funkar nog annars kan du springa mycket jag vet i fan men jag fick fullt på muscle bara av att springa runt och göra uppdrag, kanske en annan cp bugg UTOMHUSGYM?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 utomhusgymet,funkar inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Mureto: Spargrejjen funkade inte för mig heller. Om det nu är så att en del muskler redan har gått förlorade, vilket det är i mitt fall, så kan ju bara ätandet stanna upp det hela så att jag itne torskar mer. Men nu är det itne det jag undrar över, jag undrar hur jag återfår förlorade muskler. Och itne går man väl upp i muskler för att man äter? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja tror man får den bugg om gymet, kommer när man börjar göra Sweet s uppdrag, det dära med hoods, det var tur att ja hade sparat lite före de missionerNA, så tar ja min gamla save file, och startar i LAS VENTURAS, så kan ja spela basket, och träna på gymet och struntar i storylinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 bästa stället att testa på rä väll mad dogs crib, om man sparar där tills det går att träna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ingen som har någon metod SOM FUNKAR?! Har försökt med allt folk sagt nu, och ingenting, INGENTING funkar. Orkar ju definitivt itne göra om allt för att chansa på att buggen inte återkommer, blir ju sjukt mycket att göra om, går ju bara inte. Men snälla någon, nån måste ju fått det att funka, nåt sätt måste ju finnas för att gå upp i muskler. Snälla någon, jag flippar på det här jävla spelet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ingen som har någon metod SOM FUNKAR?! Har försökt med allt folk sagt nu, och ingenting, INGENTING funkar. Orkar ju definitivt itne göra om allt för att chansa på att buggen inte återkommer, blir ju sjukt mycket att göra om, går ju bara inte. Men snälla någon, nån måste ju fått det att funka, nåt sätt måste ju finnas för att gå upp i muskler. Snälla någon, jag flippar på det här jävla spelet snart. ett sätt att gå upp i muskler, är att äta , och sen cykla Ir simma, det går inte upp så fort , men i alla fall bättre än ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ingen som har någon metod SOM FUNKAR?! Har försökt med allt folk sagt nu, och ingenting, INGENTING funkar. Orkar ju definitivt itne göra om allt för att chansa på att buggen inte återkommer, blir ju sjukt mycket att göra om, går ju bara inte. Men snälla någon, nån måste ju fått det att funka, nåt sätt måste ju finnas för att gå upp i muskler. Snälla någon, jag flippar på det här jävla spelet snart. jag tränra nästan aldrig på gym, har fullt i musklr ändå, hra ungefär 1/3 av fatmätaren, det kommer till lika mycket muskler som fett försvinner. sen när du ahr slut på fatmätaren är det bara äta en tio pizzor (min CJ spyr först efter tolfte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) soup: Är du säker på att det funkar då?! Helt 100, så jag inte gör en massa i onödan igen? För det skulle absolut vara så otroligt mycket bättre än ingenting och om det funkar så säg var du bor så kommer jag och kysser marken du går på. Men jag ska alltså då bara hålla mig småfet och använda cykel som fordon till ex, så kommer musklerna öka? Hittils har de bara minskat när jag cyklat, men mitt kroppsfett har ifos varit på noll typ. Men du är alltså SÄKER på att det funkar? Och funkar det inte att springa isåfall också? OCh det är inte bara så att fett bränns?! Sorry för att jag e jobbig, men jag e fett desperat! Redigerad 28 november, 2004 av Eskapisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ´det här är så jävla störande vad ska ja göra för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 soup: Är du säker på att det funkar då?! Helt 100, så jag inte gör en massa i onödan igen? För det skulle absolut vara så otroligt mycket bättre än ingenting och om det funkar så säg var du bor så kommer jag och kysser marken du går på. Men jag ska alltså då bara hålla mig småfet och använda cykel som fordon till ex, så kommer musklerna öka? Hittils har de bara minskat när jag cyklat, men mitt kroppsfett har ifos varit på noll typ. Men du är alltså SÄKER på att det funkar? Och funkar det inte att springa isåfall också? OCh det är inte bara så att fett bränns?! Sorry för att jag e jobbig, men jag e fett desperat! den funkar ,när du precis äter och cyklar direkt efter det, om fetten är noll så minskar musklerna det vet ju alla, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska testa ordentligt på en gång då. Hur lång tid kan det ta innan musklerna poppar upp ett snäpp om jag är ute och simmar t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska testa ordentligt på en gång då. Hur lång tid kan det ta innan musklerna poppar upp ett snäpp om jag är ute och simmar t.ex? ja tror det tar massa tid hehe, men ja vet att det går en bra bit på en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jaaaa!!!!!! Tack så in i h*****e!!!! Det funkar faktiskt, poppade upp ett snäpp efter typ tio minuters simning Så nu är det en timmes hårdträning som gäller då. Äntligen efter alla gånger man fågat så är det någon som kommer med en metod som funkar. Tack som fan!!! Så, vill du ha marken kysst under dina fötter, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag åt så jag blev fetast, sen kunde jag börja gå på gym igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 VÄRFÖR KAN JA INTE TRÄNA PÅ GYM, JAG SKA SNART GE UPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 du måste gå till gymme, du får inte springa alls och så sätter du dig på cykeln och cyklar ett tag då är det som vanligt igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag kan inte spela basket på något ställe alls har kollar i madd dogs crib och vid sweet's hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag kan inte spela basket på något ställe alls har kollar i madd dogs crib och vid sweet's hus inga basket bollar kommer finnas längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 inga basket bollar kommer finnas längre jag har funderat lite om alla dessa grejer som inte fungerar! kan det vara så att om man har flera savegames på ett o samma minneskort så kanske den blandar ihop de olika filerna vid sparnignar och dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts