Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Gick till gymmet och skulle träna upp lite muskler jag förlorat, bara för att få veta att "you have worked out enough for today, come back tomorrow". Tyckte det var väldigt konstigt då jag inte gymmat på länge. Men jag gjorde så och försökte ett dygn senare, fick samma meddelande. Jag upprepade proceduren flera dygn i rad utan att få träna. Någon annan som råkat ut för detta? Har det isåfall löst sig och hur lång tid gick innan det funkade igen? Eller är det en permanent bugg av nåt slag? Kan man träna upp musklerna på annat vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Om jag minns rätt så har jag läst från folk som har samma problem som dig så ska man byta kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 prova utomhus gymet på stranden i santa maria beach den funkar nog annars kan du springa mycket jag vet i fan men jag fick fullt på muscle bara av att springa runt och göra uppdrag, kanske en annan cp bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Att byta kläder gör ingen skillnad, funkar fortfarande inte. Och den där stranden med utomhusgymmet vet jag inte var den ligger. Riktigt störig grejj asså, tappar bara mer och mer muskler hela tiden och kan inte träna upp dem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hade det problemet förrut. Fast det försvann efter att jag lirat ett tag och kommit vidare i storyn. Fett irriterande!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 aldrig hänt för mig en bugg på fusk gubben var att jag inte tränat nånting och ätit mig fet sen rasade fettet och muscle blev full på kanske 2 min utan att jag rörde mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men går det inte att träna upp musklerna på något annat sätt då, i väntan på att gymmen börjar funka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 En annan sak ja tycker e jävligt dåligt är att musklerna krymper om man simmar eller springer runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 prova utomhus gymet på stranden i santa maria beach den funkar nog annars kan du springa mycket jag vet i fan men jag fick fullt på muscle bara av att springa runt och göra uppdrag, kanske en annan cp bugg Jag får mindre muskler när jag springer....Jag loosade nästan alla muskler när jag gjorde det dära triathlonloppet på Santa Maria Beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag har testat allt, och försökt på alla gym, men jag kan fortfarande int gymma! Hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har testat allt, och försökt på alla gym, men jag kan fortfarande int gymma! Hjälp :'( det kan inte ja heller nu :'( , ja hittar även inga basket bollar. Kan man gå på gymmet senare i spelet, eller blir det alltid så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag kan varken gymma eller spela biljard alla bara räcker upp händerna när man e i en bar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Om ni tappar muskler, ÄT!!! Och för att fixa buggen om gymmet, spara spelet på en ny fil, ladda sedan den filen och spara på nytt, men den här gången på den "vanliga" filen, ladda sedan den "vanliga" filen, det funkade för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Finns det ingenting man kan göra för att kunna spela biljard igen efter att klarat storyn, förutom att starta nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Testa att göra på samma sätt som gym-bug-fixarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska testa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men det funkade inte för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 finns det nåt mer sätt? blir bara svagare och svagare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men ÄT!! förihelvete, kan det vara så svårt att förstå att utan fett så bränner man muskler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts