D-link Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Kanske världens bästa band kommer till arenan i stockholm...... Nån mer än jag som ska gå dit å kolla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Kanske världens bästa band kommer till arenan i stockholm...... Nån mer än jag som ska gå dit å kolla eller??? jaaa de ska ja men skriv i hårdrockstopicen om de..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Kanske världens bästa band kommer till arenan i stockholm...... Nån mer än jag som ska gå dit å kolla eller??? Det är intressantare att kolla på när en snigel tar sig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men stick och brinn från den här jävla topicen, fattar du inte att den enbart är till för Motörheadfantaster?! HÅLL KÄFTEN INGEN BRYR SIG OM VAD DU TYCKER?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men stick och brinn från den här jävla topicen, fattar du inte att den enbart är till för Motörheadfantaster?! HÅLL KÄFTEN INGEN BRYR SIG OM VAD DU TYCKER?! Ni "tuffingar" brukar jämt förstöra hiphop trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag kanske ska se dom i Malmö den 13 dec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ni "tuffingar" brukar jämt förstöra hiphop trådarna hmmmm varför kollar du ens i en motörhead-topic om inte för att hitta en chans att fförstöra o förresten så har ja tappat räkningen på hur många som klankat ner på oss hårdrockare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ni "tuffingar" brukar jämt förstöra hiphop trådarna Jag vet att några har gjort det, men det löser sig inte genom hämnd ser du. Har din mamma aldrig sagt att man ska strunta i de elaka pojkarna så slutar de retas efter ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ska se dem i Malmö. Vi ses där, frenzy! Fyfan vilket ös det kommer bli... Gäller bara att inte glömma öronpropparna, annars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag vet att några har gjort det, men det löser sig inte genom hämnd ser du. Har din mamma aldrig sagt att man ska strunta i de elaka pojkarna så slutar de retas efter ett tag? Nope , hon upplyste mig aldrig om det. Tack , för att du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Bra, nu kan du dra från denna topic. För gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts