Jump to content

äter du ischoklad?

^MeTaNoLiC^
 Share

äter du ischoklad?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Nepp....

Jag har fått en skräck för ischoklad. Satte i mig en. Den smakade som.... Usch! Jag är inte den kräsna typen, men det smakade verkligen inte choklad asså. Lägg in en chokladkaka i frysen så får ni fan ischoklad. Det där är inte choklad. Det är nån läskig blandning som växlar mellan channel nr 5 och tre dar gamla strumpor. När jag stoppade, helt ovetande i mig den lilla färgranna saken (ja, inte cellofanet runt d asså ;) ) så hade jag väntat mig en choklad liknande smak. Det smakade inte så. Varför? Svaret är enkelt, och vi har det alla inom oss: ISCHOKLAD ÄR INTE CHOKLAD! DET ÄR STRUMPOR!...? ;)

Jag kom o tänka på nu att jag tog Nepp, o inte nej det är det äckligaste som finns eller vafan de stod, men jag är nykonverterad ;):P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar forma ischoklad formarna till kukar :lol:

Ibland.. för att reta mamma ;)

Men man ska baka pepparkaks degen hemma ;) MKT godare då... mm, Mammas pepparkaksdeg ;)

EDIT: Skicka in ^MeTaNoLiC^'s inlägg med utplattade formar till dagens lol topicen.. skulle gärna se den där :P

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor