Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Knäck med ketchup... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag hatar ischoklad, men det är inte det äckligaste jag smakat så jag röstar på "nepp" Jag gillade ischoklad när jag var liten, då åt jag massor... men jag föråt mig, och de började smaka illa... sen dess har jag inte ens ätit en enda. Och det var flera år sen Knäck är däremot j*vligt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hmm.. nu käns detsom om detta mer blir ett forum/poll om vilket ljulgodis som är godast... kanske bättre att göra en poll : Lussekatter Skumtomtar Knäck..... OSV?? det är iaf vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 får väl ta min överintelligenta hjärna och sätta igång verksamheten. ischoklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Säger det samma Har aldrig sett/käkat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ischoklad är choklad som... är kall. Vettefan vad det egentligen är, är väl någon sorts choklad iallafall. Smakar lurt hursomhelst. Knäck är äckligt. Och AE_Dave (Skumtomten ) äter jag aldrig, men om jag äter det är det mest på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Gott, men man blir lätt beroende.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det folk som inte vet vad ischoklad är? sånt här e d: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Aha sånt, nä det tål inte jag Vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det folk som inte vet vad ischoklad är? sånt här e d: Jaha, sånt skit, det är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det folk som inte vet vad ischoklad är? sånt här e d: Fan va ischoklad-sugen jag blev nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Själv sitter jag och smaskar på pepparkakor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Lussekatter, Skumtomtar, Pepparkaksdeg.. det är det som är godast just nu.. smaskar på det exakt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vote: Nepp.... Jag har fått en skräck för ischoklad. Satte i mig en. Den smakade som.... Usch! Jag är inte den kräsna typen, men det smakade verkligen inte choklad asså. Lägg in en chokladkaka i frysen så får ni fan ischoklad. Det där är inte choklad. Det är nån läskig blandning som växlar mellan channel nr 5 och tre dar gamla strumpor. När jag stoppade, helt ovetande i mig den lilla färgranna saken (ja, inte cellofanet runt d asså ) så hade jag väntat mig en choklad liknande smak. Det smakade inte så. Varför? Svaret är enkelt, och vi har det alla inom oss: ISCHOKLAD ÄR INTE CHOKLAD! DET ÄR STRUMPOR!...? Jag kom o tänka på nu att jag tog Nepp, o inte nej det är det äckligaste som finns eller vafan de stod, men jag är nykonverterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) mmm.. pepparkaksdeg är gôtt... slängde i mig ett paket härom dagen... Redigerad 26 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det folk som inte vet vad ischoklad är? sånt här e d: va gulligt du plattar ut och sorterar formarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hehe... javisst... blev bara så med dom första jag åt... så var det lika bra att fortsätta med resten av burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 va gulligt du plattar ut och sorterar formarna Haha la också märke till det Det enda som är kul med ischoklad Knäck äger sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 va gulligt du plattar ut och sorterar formarna LOL såg det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Jag brukar forma ischoklad formarna till kukar Ibland.. för att reta mamma Men man ska baka pepparkaks degen hemma MKT godare då... mm, Mammas pepparkaksdeg EDIT: Skicka in ^MeTaNoLiC^'s inlägg med utplattade formar till dagens lol topicen.. skulle gärna se den där Redigerad 26 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts