^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) nu är det ju snart jul.. jag sitter här och äter ischoklad och pepparkakor... men alla gillar ju inte ischoklad av någon outgrundlig anledning så jag skapade denna poll för att få reda på hur vanligt det är att äta/inte äta ischoklad... vote: givetvis.. Redigerad 24 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 huuu, är det inte de där med kokos fett i? blää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jepp, cocosfett och choklad... mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 mm det är gott men kan lätt bli några för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jepp såklart . Mamma lagar det jag äter det. Funkar JÄTTEbra . VOTEGivetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 lätt. de en av dom bästa sakerna med julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nej jag äter inte ischoklad.... jag vräker, slafsar mumsar i mig älska denna häääärliga ischoklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Usch och fy! Knäck därimot.. Det kan man bli tjock på.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jo det är rätt gott men knäck är godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det är gott ibland. Fast inget slår Knäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jo, faktiskt, är inte så förtjust i knäck, trots att det inte är on-topic direkt Vote: Givetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ischoklad är gott precis som det mesta andra julgodiset... Vote: Givetvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Givetvis! Min favoritjulgodis, absolut. Säger som KalleR - det kan lätt bli för många! Riktigt gott, fattar inte varför vissa inte gillar det. Visst, det kan bli lite...skum stämning i magen (roligt uttryckt, men jag ville inte använda ordet "känsla", man måste prova nya ord!) om man äter lite FÖR många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 VOTE:Givetvis Nog är det gott, men jag brukar lessna på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 inte hemma, men hos andra brukar det bli en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nope, äter inget med mjölk som en av ingredienterna. Vote: Nej...or whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 "VOTE": nepp.... Kanske kan äta någon ibland men anars är det mammas "punch-rosor" och mammas "knäck" som gäller () Anars så tycker jag inte så mkt om ischockolate O, Just det... Mammas Hemmagorde snickers är också gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Japp, en jul är ingen jul utan ischoklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 nej jag äter inte ischoklad.... jag vräker, slafsar mumsar i mig älska denna häääärliga ischoklad Det kanske är därför du heter Grötmannen Då slaffsar i dig så att du blir aldeles grötig runt munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ischocklad måste man ha till jul gott är det oxå , Det är inte det godaste julgodiset men Skumtomtar är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts