Jump to content

sämsta filmen?

guardian
 Share

Recommended Posts

ja, vilken är den sämsta filmen ni någonsin sett? finns ju så många bästa filmen topicar så skulle vara roligt att veta vilka filmer som kan bli kastad i oasen :ermm:

min sämsta film: terrorister

handlar om bråken i göteborgs kravallerna. über mäktigt dålig (w00t)

Street fighter :o

det ör den sämsta,dåligste,billigaste skitfilm jag någonsin sätt!

sämst skämmt,sämsta skådespelarna..ja allt är sämst! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka inte skit om Myrornas Krig! MK 5 kanske inte är sådär jätte-bra, men alla filmerna därinnan ägde ju så det stod härliga till. I Myrornas Krig 2: Ingen Återvändo så lipade jag brutalt på slutet... Bästa avslutet i en film någonsin...

Sämsta filmen någonsin måste ju vara typ Schindler's List (judar överallt...), Sagan Om Ringen (värsta overkliga...) eller den första Star Wars-rullen (skit-kassa skådisar och billiga effekter...).

Bästa filmerna genom tiderna kan ju även innefatta Tagen Bakifrån 3, Anal Reamers 5 och Nasty Schoolgirls vol. 6.

Redigerad av Harald_Ström
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Blob. Den handlar om en rosa geléklump som äter upp människor.

Och sedan har vi en film, som jag inte minnsnamnet på men som är ungefär "UFO 545 till Jorden" <_<

Den har röstats fram till världens sämsta film. Ni anar inte hur dålig den är. Skådespelarena kikar in ikameran, dag blir till natt, och sedan dag igen under en tid som ska vara tio minuter, trådar på rymskeppsyns och handen som håller den, en skådespelare dör under inspelningen, och deras sätt att fixa det är rätt kul (w00t)

Ett klart måste i din filmsamling! Spring och köp! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor