guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 ja, vilken är den sämsta filmen ni någonsin sett? finns ju så många bästa filmen topicar så skulle vara roligt att veta vilka filmer som kan bli kastad i oasen min sämsta film: terrorister handlar om bråken i göteborgs kravallerna. über mäktigt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) någon film som jag inte minns antaglien. (lägger inte sådan saker på minnet!) edit: tänker men röv, kommer inte på någon! eller äh skit i det! Redigerad 24 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Bay of Blood... och den där jävla Billy Elliot. DÖÖÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hm.... Finns ju äckligt många dåliga filmer, men såna lägger jag inte på minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 en av de dåligaste jag har sett är en film som heter: crocodile, handlar som vanligt om ''ett gäng ungdomar'' som snor ett ägg av en 10 meter lång krokodil som vill hämnas, ett tips: se inte denna film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 en av de dåligaste jag har sett är en film som heter: crocodile, handlar som vanligt om ''ett gäng ungdomar'' som snor ett ägg av en 10 meter lång krokodil som vill hämnas, ett tips: se inte denna film. garvade som fan när jag läste det där säkert en ful film från 80 talet som ska föreställa en läskig skräckfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag gillar i vanliga fall splatterfilmer, men Troma's splatterfilmer är något av de sämsta jag någonsin sett. Framför allt Rabbid Grannies... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 garvade som fan när jag läste det där säkert en ful film från 80 talet som ska föreställa en läskig skräckfilm hehe ne, den var typ från sent 90 tal, typ 98 99. den var så j-vla kass! ett av de sämsta i filmen var att krokodilen hoppade over båten som dom åkte på, en stor husbåt! och i luften gjorde den en pirruett typ askass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den absolut sämsta film jag har sett är "Myror i brallan"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den absolut sämsta film jag har sett är "Myror i brallan"! Är det den där tyska filmen om en kille som snackar med sin penis? isf: Jo ruggigt trist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är det den där tyska filmen om en kille som snackar med sin penis? isf: Jo ruggigt trist! Joo den har jag sett, Det är väll när han luffsar med fingrarna på den och så får han utlösning och säger att det är riktig magi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Några ruggigt dåliga: Alla Rocky filmerna och alla polisskolan filmerna, Baywatch: The movie, Pacific blue: The movie (om den finns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Haha Baywatch: The Movie verkar as tråkig Håller med Pico Billy Elliot är äckligt tråkig Fredag den 13 originalet från 1980 eller något sånt. Effekterna är ju inte de bästa om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Är det den där tyska filmen om en kille som snackar med sin penis? isf: Jo ruggigt trist! Exakt... tror det finns två till och med, men jag vägrar att se den andra. Det tragiska är det verkar vara en av tysklands mest framgångsrika komedier... pff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Några ruggigt dåliga: Alla Rocky filmerna och alla polisskolan filmerna, Baywatch: The movie, Pacific blue: The movie (om den finns) Hur fan kan rocky serien vara dom sämsta filmerna du sett? Dom är ju fan rena mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nyligen såg jag en urkass film. L'Esquive. BLÄ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 The Blob Fina specialeffekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 melissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Matilda... <-- NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Myrorna Anfaller måste vara världens sämsta film. Hatar scenen då myrorna dödar en killen i helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts