Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ojdå:"> men visst var den snygg? ärligt talat så var den inte så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ärligt talat så var den inte så snygg nehe...ok, men det gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 nehe...ok, men det gör inget jag mena inte att vara taskig :'( förlåt men den var inte så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag mena inte att vara taskig :'( förlåt men den var inte så snygg Men det är lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men det är lungt... bra för jag fick nästan dåligt samvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 bra för jag fick nästan dåligt samvete nejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 nejdå puuust de va en lättnad! men men har du NFSU2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 aa...det är riktigt kul!..har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 aa...det är riktigt kul!..har du? japp de är assacoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 japp de är assacoolt! ok...men har du inga fler bilar att lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 När kommer den där omröstningstråden egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ok...men har du inga fler bilar att lägga upp? tyvärr så har jag inte spelet på min dator (denna som jag skriver på) på min far´mors dator och min farmor bor 1 mil från mig och har varit i spanien i en och halv veck nu och ska vara där sammanlagt 2 veckor så att jag har inte hunnit spelat så mkt. men när jag kommer dit sen så ska jag ta me nåra screens på min bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 tyvärr så har jag inte spelet på min dator (denna som jag skriver på) på min far´mors dator och min farmor bor 1 mil från mig och har varit i spanien i en och halv veck nu och ska vara där sammanlagt 2 veckor så att jag har inte hunnit spelat så mkt. men när jag kommer dit sen så ska jag ta me nåra screens på min bil ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Speeder när kommer omröstningen? Skulle gärna vilja att den sker snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 röstning nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Varför kan inte bara någon anna gär en poll, måste Speeder göra de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Tänkte piffa upp den här tråden med mina bilar Hmm blev det någon bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) Tänkte piffa upp den här tråden med mina bilar Hmm blev det någon bild? och den har nån chans? jag menar visst kan man bygga snygga bilar med 2.90 stjärnor men dom blir inte oftast så snygg då även om din var det men man borde nog vänta ett litet tag till. (no offence) Redigerad 20 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 En så kallad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Ahh bilden kom in i alla fall *L* Ähh någon tävling ville jag kanske inte vara med i men ville dela med mig av min mindre stylade smak av vad det gäller bilar. Men som tidigare inlägg så kommer det kanske mer när jag kommit längre in i spelet. Om någon vill se fler bilder och kanske önskemål så hör gärna av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts