Speeder Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag startar härmed en stylingtävling. Man ska skicka in en bild på sitt bidrag, och max 2 bidrag per person. Ni som varit med förut på NFSU vet hur det går till. När tävlingen är slut kommer jag att göra en omröstningstopic. Mitt bidrag kommer senare ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Mitt bidrag kommer imorn... Hur lång tid har man på sej att göra en bil föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 dryyyygt.... bättre om man redan klarat ut spelet. då har man ju alla delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 undrar jag me för att adtorn jag spelar på är inte min egen utan min farmors och hon bor innne i stan en mil ifrån där jag bor men jag ska försöka sova hos henna den här helgen och då ska jag föröka fixa fram den snyggaste av dom alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) min bil tar gärna en plats, vinner inte för har inte kommit så långt bidrag:1 Redigerad 24 november, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 min bil tar gärna en plats, vinner inte för har inte kommit så långt on enb 200sx vinner börjar jag nog att grina! :'( jag hatar den bilen så grymt ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Jag kan väll lägga upp mitt BIDRAG 1 (kmr nog med nått annat sen) min Supra Redigerad 24 november, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) ok här är min toyota supra bidrag:2 Redigerad 24 november, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 min skyline.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Min Cadillac Redigerad 24 november, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 kommer med ett bidrag senare... får nog bli en fin SUV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Här kommer min bil... Min andra ska vara hummer eller SUV vilken bil ska jag ta? Här är bilen (jag gjorde den ganska snabbt kanske ska göra en vanlig och anstränga mig . Aja HÄR är bilen. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Hemhem.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har alla förutom jag sína nfsu 2 inställda på engelska? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Fixade mitt till svenska igår. Aja, här kommer mitt bidrag nr. 1: Redigerad 24 november, 2004 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Bidrag NR:1namnl_s.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har alla förutom jag sína nfsu 2 inställda på engelska? =/ du hur ändrade du det till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hmm, undra hur många här som egentligen köpt spelet Mitt bidrag kommer ikväll, fast jag har typ klarat 16% eller något så kör fortfarande med 240 sx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 du hur ändrade du det till svenska??? Om man gör lika dant som på det första NFSU så behöver man bara göra en backup av filen "english" i mappen "language" och sedan byta namnet på filen "swedish" till "english"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 fast jag har typ klarat 16% eller något så kör fortfarande med 240 sx Har klarat över 90% och jag kör fortfarande med min Corolla, inge fel på de första bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har också på svenska fast de är så dåligt översatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts