mulla Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du måste ha mycket bra grammatik. Du måste ha klarat första banan i gtasa. Du måste kunna lite html kodning. Och resten kan ni tänka er själva. Du kan kopiera andra texter från internet. Jag skriver ditt namn under sidan. Sidan kommer att bli mycket snygg än ni tror. Har en mycket mycket bra layout. Om det är nån som är intresserad skriv här gärna! Adda mig också på msn messenger, eller så kan du gå in hitt, http://webmessenger.msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 har du nån länk till sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Och sidan kommer att sluta på .tk /t.ex (www.namn.tk) eftersom det är gratis. Du måste vara kunnig inom html eller asp. Och du kan komma på namnet till sidan. Layouten är klar iaf. Glömde att man inte fick dubbelposta topicen. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag kan lite html, vet inte riktigt vad du menar med gta sa sida, vad ska den innehålla? [min hemsida om du vill kolla] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) jag kan lite html, vet inte riktigt vad du menar med gta sa sida, vad ska den innehålla? [min hemsida om du vill kolla] men du adda mig på msn istället (mcelep@msn.com) EDIT: Fan vad många iframes du har i din sida Redigerad 24 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 aa vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har lgt till dig..Jag är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta kungen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 www.3w.se är den bästa om du vill ha ett bra namn till din hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 haru en bra server? jag tänkte om du ska skapa ett forum som detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Fråga; Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts