Smoke Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vad ska man egentligen göra i uppdraget Los Desperados, Jag försöker hela tiden få folk att följa efter mig men inget händer, Och var är Grove Streets familjegäng?? HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du ska ta med dig minst 2-3 Groove Street Famalies och möta Cesars och hans Vagos. Men se till så du har åtminstonde ett hood, annars får du ta över ett för att kunna recryta gängmedlemmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 du får leta dem springer runt lite överallt men dem kan va små fegisar som hoppar ut ur bilen innan man kommer till destinationen i fråga, hade riktigt problem med det uppdraget idioterna hoppa ur bilen så fort nån dum jävel sköt mot oss så jag var tvungen att gå ut och rekrytera nya medlemmar typ 5 gånger innan jag kom fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts