eliizar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Om man har samma kläder för länge blir dessa mer och mer ohygieniska då och sex appeal minskar? jag har för mig att jag har sett att man kan ha lite svett under armarna när man går omkring med en vit t-shirt i början av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 när man byter radio station så sträcker han sej fram ok gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 när man byter radio station så sträcker han sej fram ok gör det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Inte vad jag märkt iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nej man kan inte svettas och man har linne på sej i börjn.. även om man kunde svettas skulel det inte synnas på ett linne.. ser du mörka fläckar på undersidan av armen kan du räkna med att det är en skugga.. solljuset brukar inte hitta till armhålan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har fått kommentaren "You smell" av folk på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har fått kommentaren "You smell" av folk på gatan. vanligt otrevligt streettalk för "jag tycker inte om dig, var vänlig gå här ifrån" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts