Sonho Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag har läst i forumet att man ska kunna ge till sin flickvän ett oyster (musla) men när man tar en oyster så går det inte att ge till flickvännen. det finns inte att välja i menyn. är det bara blummor o dildos man kan ge till sin flickväm? är det någon som vet för min flickvän är skit sur o jag har get henne 100 blommor måste komma med något nytt.. det är kaite det gäller. tycker hon om dildos? jag har inte provat det än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nej, oysters kan man inte ge dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 om du tar alla oysters runt om i städerna så höjs ditt sex-appeal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts