mickemannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) jag har nu gjort 108 uppdrag, vet att jag har lite trucking att göra, men det kan ju inte vara 45 uppdrag, jag har gjort alla åt zero, alla på four dragons och alla åt madd dogg och klarade precis storyn, men ändå.. skulle det inte vara 150 uppdrag? Redigerad 24 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Zeros första bana är konstig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) enbom. svara på frågan om du skall skriva i denna topic. man kan ju typ bara köra trucking missions och quarry m.m (direkt efter storyn)... Redigerad 24 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag har gjort alla quarry, jag har bara 6 kvar på trucking.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag är på 39 :/..jag spelar typ aldrig gta sa...även fast jag köpte de första dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är det roliga trucking missions och vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är det roliga trucking missions och vad ska man göra? kanske ser/låter SKIT TRÅKIGT men de e faktiskt kul... man kör typ roadtrain med släp på till olika ställen, ibland före en viss tidpunkt, ibland har man polisen efter sig, ibland får man mindre pengar om man typ krockat i nåt o skadar de man skjutsar.... typ... nån som vet hur många trucking missions de e?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 kanske ser/låter SKIT TRÅKIGT men de e faktiskt kul... man kör typ roadtrain med släp på till olika ställen, ibland före en viss tidpunkt, ibland har man polisen efter sig, ibland får man mindre pengar om man typ krockat i nåt o skadar de man skjutsar.... typ... nån som vet hur många trucking missions de e?? 12 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det finns 8 (tror jag) olika assets, quarry och trucking är bara 25% av dom assetsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts