rcd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har 1 fråga HAr problem med cpu ibland så går den upp till 100% AHUM från 3% till 100% och stannar där ett tag,någon som vet WHY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Typ nåt krux med svchost... Alltså ett typiskt RPC-vírsu eller nåt. Inte helt säker men det brukar vara så. Kolla om du har nån tjänst som fuckar upp systemet eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ok,tack det ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Du har riktigt mycket spyware! Det är det som gör det, När jag ladda ner spyhunter på en sida (Gratis) *NEJ DET ÄR INTE WAREZ!* så sökte den upp alla spyware och tog bort det. Då vart datan genast mycket snabbare Redigerad 26 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej.jag har inga spywares har scannat men ni vet ''cpu cooler''ska den vara varm kände på den aldels nyss och brände mig som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Du kan ändå ha spyware för det finns spyware som inte syns du måste skaffa annat program testa "Spyhunter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Ok edit: Jag körde ''SpyHunter'' och hitta 152 warez Redigerad 26 november, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ok edit: Jag körde ''SpyHunter'' och hitta 152 warez Jag sa ju det Who's the man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 skulle oxå behöva d... nån som känner för att linka, orka leta själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ok edit: Jag körde ''SpyHunter'' och hitta 152 warez Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ok edit: Jag körde ''SpyHunter'' och hitta 152 warez HAHAHAHAHAHAHA!!! Har inte skrattat så här mycket på flera månader! HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts