mulla Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag laddade ner en forum på www.phpbb.com men jag vet inte vad jag ska göra med filerna nör jag har laddat klart dem. Fan jag suger på php!! måste jag bara säga men jag kan göra forum på asp. Är det nån som vet en forum som man kan ladda ner till asp? Som liknar phpbb? Och vet nån en gratis webbhotell? Det enda jag vet är frips, och 1asphost.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 you said what in a what what Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 you said what in a what what Vad fan onödig inlägg! Finns det en asp forum som liknar phpbb forum? Det var det jag frågade dig din lilla nolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 asså kan du asp så kan du ju lätt sätta upp et phpbb forum ... bara gå in i index filen och fylla i det där står som databas osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Nåt ASP-forum har aldrig programmerat i ASP, men vad jag sett är att det finns fler gratis PHP-forums än vad det finns till ASP... BTW, varför handlar din tråd om något helt annat än vad trådtiteln gör? För att svara på trådtiteln: For-loops @ php.net Redigerad 24 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nåt ASP-forum har aldrig programmerat i ASP, men vad jag sett är att det finns fler gratis PHP-forums än vad det finns till ASP... BTW, varför handlar din tråd om något helt annat än vad trådtiteln gör? För att svara på trådtiteln: For-loops @ php.net tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts