R2D2 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ska få en iPod Mini i julklapp. Har hört att den repas _exremt_ lätt, vilket man inte vill. Finns många skal till den, så jag undrar om nån har någon erfarenhet av sådana. Ska gå att köpa i vanlig affär, antingen i täby, eller i Stockholm. Gärna ett bra pris, men det ska inte suga för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ska få en iPod Mini i julklapp. Har hört att den repas _exremt_ lätt, vilket man inte vill. Finns många skal till den, så jag undrar om nån har någon erfarenhet av sådana. Ska gå att köpa i vanlig affär, antingen i täby, eller i Stockholm. Gärna ett bra pris, men det ska inte suga för det. bor du också i täby? on-topic: ingen aning, teknikmagasinet kanske säljer dem? har aldrig kollat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 bor du också i täby? on-topic: ingen aning, teknikmagasinet kanske säljer dem? har aldrig kollat Enebyberg. Men täby är närmast. Några internetbutiker som det säljs på då? Dock annan betalning än kreditkort, och billig frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 haha, jag bor i Danderyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 kan fråga några av mina kompisar/polare/vänner/whatever var de köpte sina komemr med svar imorron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 kan fråga några av mina kompisar/polare/vänner/whatever var de köpte sina komemr med svar imorron... Schysst! Hittade ett par på internet, men då tillkommer ju frakt och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts