skaeG Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tja alla gta lirare... Ni vet när man hade spelat VC länge och man lattja med motorcyklarna, Så man gjorde typ skit många varv på hopp och grejjer.... Det kan man inte göra i SA längre:( Går typ inte med analogen.. Jag har vant mig me analogen , men man kan inte göra cleana stunts me analogen.. Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jofan jag håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 håller inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ne j Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 har lagt 2 backflips ( snea förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 har gjort minst 2 backflips sena men inte på samma gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jofan jag håller med till 100% tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts