Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Så där... << ----- Den ser fin ut va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den som fixar min avatar får ett ligg ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Någon som skulle kunan fixa min ? Den som gör det får en post Jag ljuger inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den som fixar min avatar får ett ligg ( ) Jo, visst kan jag göra det... asså avataren, inte ligget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ändrade min sign lite sisådär, inte så noggrant eller hur det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hmm hur ska ja fixa min avtar hmm Gör blodfläckarna (eller vad det nu är) till tomtar! Själv ska jag fixa min lite julig med hjälp av gamla hederliga Paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den som fixar min avatar får ett ligg ( ) Först vare kram... det e väl ok... Sen blir det kyss... ehmm... lite bögigt! Sen kommer du och mutar med ett ligg! Nu går det lite långt tycker jag! Jag ska nog också fixa en julig avatar. Det blir nog en helt ny i såna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 gjorde en liten fin tomtisering av tommy på min avtar laddar upp den som ava när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 gjorde en liten fin tomtisering av tommy på min avtar laddar upp den som ava när jag orkar Haha, fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den som fixar min avatar får ett ligg ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Haha, gjorde en för skoj skull! Nån som vill ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tackar GiZmo kom till mig om du vill ha din belöning ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tackar GiZmo kom till mig om du vill ha din belöning ( ) redan påväg till.. till... OXELÖSUND? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 redan påväg till.. till... OXELÖSUND? ( ) Ah.. vad trevligt vi hade GiZmo Hoppas du kommer nästa år också! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ah.. vad trevligt vi hade GiZmo Hoppas du kommer nästa år också! ( ) Här var det riktig julstämning ser jag. Jaha, då kan det väl inte vara någon som har något emot att bli såld som slav, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ahhrgg.. Gunde5 har snott den avatarn jag gjorde till mademan!.. Funnylin: En annan dag kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ahhrgg.. Gunde5 har snott den avatarn jag gjorde till mademan!.. Funnylin: En annan dag kanske Har han snott den? Nej nu är min jul förstörd Oh, Funnylin visst. Ska jag putsa skorna eller? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hade ni trevligt i bara 8 minuter? Det var ju synd. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hmm, snart ploppar mina julavatarer upp, synd att de är så fula bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) jag ska fixa en snart edit: NU Redigerad 26 november, 2004 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts