mulla Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 svara ärligt har klarat hela spelet men vet inte hur man kan råna banken och butiker. Men jag kan iaf råna hus men det vet ju alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nej,du kan inte råna butiker men du kan ju råna några banker i nåt uppdrag har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nej,du kan inte råna butiker men du kan ju råna några banker i nåt uppdrag har jag för mig. Ja för Catalina! där ska du råna 4 ställen på 4 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 ööhöhöhö han har ju klarat spelet han har redan gjort alla uppdrag så han vet nogg. Men man kan råna hus på natten om man hittar en van ^^ tror ej banker går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts