Jump to content

Drömmar

Tommy_Fido
 Share

Recommended Posts

Vilken är din konstigaste eller bästa drömm du har haft ?

Här är en av dom obehagligaste drömmarna jag nånsin haft..Jag drömde den i morse: Mina föräldrar skulle bort och göra något så jag skulle få nån barnvakt (Lol)

Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka ;) ...Sen så vaknade jag....Eran tur

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Här är en av dom obehagligaste drömmarna jag nånsin haft..Jag drömde den i morse: Mina föräldrar skulle bort och göra något så jag skulle få nån barnvakt (Lol)

Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka ^_^ ...Sen så vaknade jag....Eran tur

hahaha..sen började jag han sex med en skit snygg tjej..fast det var en docka B)

morsan min barnvakter är nekrofiler"okej vi kommer om några dagar" ..

haha..fan va sjukt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du berättade saker som du inte borde. Det skadar ditt reputation (inte för att det var särskilt bra från början... Men ändå...). "A man's gotta know when to shut the fuck up"...

Vad skadade mitt rykte att jag frågade om ett horhus ?

Jag fattar inte riktigt vad du menar...Jag sa att det var en obehaglig dröm jag blev uppskakad av den vilket visar en gång för alla att jag inte är psykotisk fyfan vad jobbigt !!! Förövrigt så var det ju bill moseley snubben och dom andra som var nekrofiler jag tycker det är det absolut äkligaste som fins antagligen därför jag drömde om det...Förövrigt kan du ta bort den där jeffrey damer quoten det kan ge fel uppfattning...

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville inte såra dig. Men om jag hade drömt nåt sjukt hade jag gärna inte berättat det. Det finns ett otal böcker på dröm-tydning, där man får fram kanske lite förmycket om en persons personlighet genom att avläsa dennes drömmar.

Jepp.

Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka  ...Sen så vaknade jag.

jag kan säga att Tommy_fido älskar att dräpa djur och stycka de. han har komplex mot att lämnas ensam(morsgris ;) ) och är djävulsdyrkare. Glömde nästan att nämna att han älskar choklad.

^_^ Hoppas att du inte tar illa upp. Kunde bara inte låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad drömmer ni om då?

Denna drömde jag när jag var typ 4-5 år...

Det kansigaste jag drömt är att jag och min syrra sitter i sängen och min syrra kastar lego på golvet och jag går ut och plockar upp det... Sen så kastar hon en mot dörren, så står det en clown där men jag bryr mig inte om honom så jag fortsätter (krypa).Sen så klämmer clownen fasst mig vi smalbenen... det var hemsk ^_^ sen minns jag inget mer.

Denna drömde jag när jag var typ 6-7-8 kanske...

Sen så drömde jag att jag kollade på när bröderna Fluff hade sex med värsta snygga tjejen (ganska lik den blonda i röd klänning (som jag minns det) i Matrix) sen var det min tur och då vaknade jag...

Sen för nån vecka sen drömde jag (som man gör varje natt) minns inte vad det var men jag vaknade men att jag kramade en kudde ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna drömde jag när jag var typ 6-7-8 kanske...

Sen så drömde jag att jag kollade på när bröderna Fluff hade sex med värsta snygga tjejen (ganska lik den blonda i röd klänning (som jag minns det) i Matrix) sen var det min tur och då vaknade jag...

Sen för nån vecka sen drömde jag (som man gör varje natt) minns inte vad det var men jag vaknade men att jag kramade en kudde ;) .

då kan ja dra slutsatset att du har en snuskig personlighet.... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor