Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Vilken är din konstigaste eller bästa drömm du har haft ? Här är en av dom obehagligaste drömmarna jag nånsin haft..Jag drömde den i morse: Mina föräldrar skulle bort och göra något så jag skulle få nån barnvakt (Lol) Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka ...Sen så vaknade jag....Eran tur Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Du är så självägd! EDIT: Påminner om den gamla "Chattsessionen som gick fel"-prylen från PC Gamer-forumet... QUOTE: "Jag drömde att jag sågade isär min mamma och sedan hade sex med kön-delen medans huvudet tittade på" Redigerad 24 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du är så självägd! Jaha jag blev ägd av mig själv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jaha jag blev ägd av mig själv ? Ja... Ordentligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Ja... Ordentligt... Jaha umm exakt hur ägde jag mig själv ? EDIT: hoppas värkligen att du fattade att barnvakterna var nekrofilerna .. Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Att jag var joseph goebbels och Mathama Gandhi.. ganska flummigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vilken är din konstigaste eller bästa drömm du har haft ? Här är en av dom obehagligaste drömmarna jag nånsin haft..Jag drömde den i morse: Mina föräldrar skulle bort och göra något så jag skulle få nån barnvakt (Lol) Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka ...Sen så vaknade jag....Eran tur hahaha..sen började jag han sex med en skit snygg tjej..fast det var en docka morsan min barnvakter är nekrofiler"okej vi kommer om några dagar" .. haha..fan va sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jaha umm exakt hur ägde jag mig själv ? Du berättade saker som du inte borde. Det skadar ditt reputation (inte för att det var särskilt bra från början... Men ändå...). "A man's gotta know when to shut the fuck up"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Du berättade saker som du inte borde. Det skadar ditt reputation (inte för att det var särskilt bra från början... Men ändå...). "A man's gotta know when to shut the fuck up"... Vad skadade mitt rykte att jag frågade om ett horhus ? Jag fattar inte riktigt vad du menar...Jag sa att det var en obehaglig dröm jag blev uppskakad av den vilket visar en gång för alla att jag inte är psykotisk fyfan vad jobbigt !!! Förövrigt så var det ju bill moseley snubben och dom andra som var nekrofiler jag tycker det är det absolut äkligaste som fins antagligen därför jag drömde om det...Förövrigt kan du ta bort den där jeffrey damer quoten det kan ge fel uppfattning... Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Hur lite du än bryr dig så blir jag väldigt sårad av dina uppfatningar om den där drömmen... Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 har drömt ett tiotal gånger att jag fallit ner i ett pimpelhål (sånt man fiskar i på isen på vintern för er som inte vet ) å sjönk till botten som en sten typ sen vaknar jag upp kallsvettig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag ville inte såra dig. Men om jag hade drömt nåt sjukt hade jag gärna inte berättat det. Det finns ett otal böcker på dröm-tydning, där man får fram kanske lite förmycket om en persons personlighet genom att avläsa dennes drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag ville inte såra dig. Men om jag hade drömt nåt sjukt hade jag gärna inte berättat det. Det finns ett otal böcker på dröm-tydning, där man får fram kanske lite förmycket om en persons personlighet genom att avläsa dennes drömmar. Jepp. Vilken är din konstigaste eller bästa drömm du har haft ? Här är en av dom obehagligaste drömmarna jag nånsin haft..Jag drömde den i morse: Mina föräldrar skulle bort och göra något så jag skulle få nån barnvakt (Lol) Jag fick typ fem olika barnvakter en av dom såg utt exakt som bill moseley...Iallfal så frågade jag om det fans några horhus i närheten jag vetefan varför men dom svarade att dom hade nåt i källaren...Så vi skulle gå och kolla det var jag och bill moseley och en kraftig snubbe vi gick ner i källaren då gick den kraftiga snubben och drog fram nåt...Det visade sig vara ett sönderslitet lik och mina barnvakter var tydligen nekrofiler...Dom började ha sex med liket så jag sprang till polisen då jag sa till dom at dom skulle skicka en insats styrka till mitt hus...Men det gjorde dom aldrig så jag ringde morsan och sa "Morsan barnvakterna är nekrofiler" hennes svar blev "okej vi kommer om några dagar" sen började jag ha sex men en skitsnyg tjej fast det visade sig att hon var en docka ...Sen så vaknade jag. jag kan säga att Tommy_fido älskar att dräpa djur och stycka de. han har komplex mot att lämnas ensam(morsgris ) och är djävulsdyrkare. Glömde nästan att nämna att han älskar choklad. Hoppas att du inte tar illa upp. Kunde bara inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag ville inte såra dig. Men om jag hade drömt nåt sjukt hade jag gärna inte berättat det. Det finns ett otal böcker på dröm-tydning, där man får fram kanske lite förmycket om en persons personlighet genom att avläsa dennes drömmar. Tror knappast någon på forumet är lärd i konsten att läsa drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nä inte jag heller, så därför borde vi alla fortsätta bäst vi vill med att berätta om drömmar. Hade nån mysko i natt men jag kommer typ ihåg 5% så det är lönlöst att berätta det lilla jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nä inte jag heller, så därför borde vi alla fortsätta bäst vi vill med att berätta om drömmar. Hade nån mysko i natt men jag kommer typ ihåg 5% så det är lönlöst att berätta det lilla jag kommer ihåg. Jag vet inte vem som drömmer sjukast av mig eller lillsyrran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vad drömmer ni om då? Denna drömde jag när jag var typ 4-5 år... Det kansigaste jag drömt är att jag och min syrra sitter i sängen och min syrra kastar lego på golvet och jag går ut och plockar upp det... Sen så kastar hon en mot dörren, så står det en clown där men jag bryr mig inte om honom så jag fortsätter (krypa).Sen så klämmer clownen fasst mig vi smalbenen... det var hemsk sen minns jag inget mer. Denna drömde jag när jag var typ 6-7-8 kanske... Sen så drömde jag att jag kollade på när bröderna Fluff hade sex med värsta snygga tjejen (ganska lik den blonda i röd klänning (som jag minns det) i Matrix) sen var det min tur och då vaknade jag... Sen för nån vecka sen drömde jag (som man gör varje natt) minns inte vad det var men jag vaknade men att jag kramade en kudde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Sen så drömde jag att jag kollade på när bröderna Fluff hade sex med värsta snygga tjejen (ganska lik den blonda i röd klänning (som jag minns det) i Matrix) sen var det min tur och då vaknade jag... HAH!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Denna drömde jag när jag var typ 6-7-8 kanske... Sen så drömde jag att jag kollade på när bröderna Fluff hade sex med värsta snygga tjejen (ganska lik den blonda i röd klänning (som jag minns det) i Matrix) sen var det min tur och då vaknade jag... Sen för nån vecka sen drömde jag (som man gör varje natt) minns inte vad det var men jag vaknade men att jag kramade en kudde . då kan ja dra slutsatset att du har en snuskig personlighet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 På nått sätt så drömde jag att mina knän (som stod upp) var två oljeriggar den ena hette Roberto, och den andra Carlos... FRÅGA mig INTE HUR!!! Det som nyss varit solklart i drömmen var nu ett helvete !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts