olle Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vart kan man hitta ett lastbilsflak som man kan frakta andra bilar på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det är bilen som har som en ramp på flake. Den brukar åka runt i hamnen i LS tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Skulle vara schysst om man kunde använda flaken på bobcats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vad ska du sätta på en Bobcat? en cykel? En packer, allstå en me ramp, går att hissa upp den lutade delen, så de går 3 bilar på, men sen, som vc, så glider bilarna av när man ska köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hallå detta e inget med topicen o göra men vet nån om cj kan lyfta lådor altså man kan lyfta lådor bara på mission och rån man kan inte göra det när man vill bara gå runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 inte för mig bilarna sitter som klister men slirar man och bromsar för ahstigt glideer dom av ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 dom glidder av för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 när det ändå gäller flak. när man kör med gaffeltrucken och tar upp en sån där stor grön soptunna så kan man sen inte lasta den på en lastbil. och om man sen lyckas få upp den på bilen så glider den bara av.. r* har minsan gjort lite missar i dom nya uppgraderingarna, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts