Jump to content

fan också, gtasa fick 4/5 på svt.se

mulla
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

saken är att kameran faktiskt är allmänt dålig, hade de gjort den lättare att styra hade det varit en klar förbättring från förra spelet...

Dagens LOL endast småungar kan inte hantera kameran (?) de gav oss faktiskt högra analogspaken... smidigt och lättstyrt, testade VC nyss och märkte en klar förbättring i SA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar att då har man inget mer att kämpa för.

Låter som om du skulle vara nazist eller nåt. Nu tar jag inget för givet... Men jag vill ändå fråga: Vad är det du ska kämpa för? Din ynkliga rätt i samhället? en opersonlig röst, lika obetydande för världens ledare som alla andras? Du får nog ta att acceptera något som massmedia framhåller med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker Kontroll gjorde en rätt bra recension av San Andreas. Ofta har dem inte kunnat få fram argument till varför de sätter höga/låga betyg på spel de recenserar. Programledaren kan man även störa sig på, han verkar inte ha allt för stort inflytande i spelvärlden. Men jag håller med om spelets brister, grafiken, cameravinkeln och styrningen. Men dessa skillnader borde inte sänka spelets betyg så pass mycket. Deras 1-5 poäng system fungerar inte alltid om man säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...