GEAS Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag har inte sagt att jag är klokare än dig, dock vill jag göra klart för dig att ditt inlägg var korkat. Precis som plastjolle sa kan du knappast vara särdeles klok om du spyr ur dig sådana korkade inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Nu orkar jag inte med denna tråd längre... *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) tack! dagens goda gärning Redigerad 24 november, 2004 av Colan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Lol prgramledaren sa typ: Sen andreas inte nu Andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 det värsta var att tjejen sa att inte kameran funnkade saken är att kameran faktiskt är allmänt dålig, hade de gjort den lättare att styra hade det varit en klar förbättring från förra spelet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 saken är att kameran faktiskt är allmänt dålig, hade de gjort den lättare att styra hade det varit en klar förbättring från förra spelet... Dagens LOL endast småungar kan inte hantera kameran (?) de gav oss faktiskt högra analogspaken... smidigt och lättstyrt, testade VC nyss och märkte en klar förbättring i SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag menar att då har man inget mer att kämpa för. Låter som om du skulle vara nazist eller nåt. Nu tar jag inget för givet... Men jag vill ändå fråga: Vad är det du ska kämpa för? Din ynkliga rätt i samhället? en opersonlig röst, lika obetydande för världens ledare som alla andras? Du får nog ta att acceptera något som massmedia framhåller med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Leftbehind är vad han heter, efterbliven Säg varför jag är efterbliven? Det verkar vara så att dom flesta verkar tycka du e efterbliven i denna tråd Redigerad 24 november, 2004 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag tycker Kontroll gjorde en rätt bra recension av San Andreas. Ofta har dem inte kunnat få fram argument till varför de sätter höga/låga betyg på spel de recenserar. Programledaren kan man även störa sig på, han verkar inte ha allt för stort inflytande i spelvärlden. Men jag håller med om spelets brister, grafiken, cameravinkeln och styrningen. Men dessa skillnader borde inte sänka spelets betyg så pass mycket. Deras 1-5 poäng system fungerar inte alltid om man säger så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 skillnader* - brister Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Personligen så tycker jag San Andreas slaktar allt motstånd som finns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 de enda man kan "klaga" på i GTA sa e väl grafiken!! men annars inget, absolut inget fel på Kameran i spelet!! o sen hans Uttal av san andreas!! höll ju fan på att skava sönder golvet som ja rulla runt o skratta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hur uttalade han San Andreas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hur uttalade han San Andreas? Sänn ändrias typ lät helt särit iaf!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag bara driver med er, man kan ju säg vad som helst och ni blir vansinniga. Jag jobbar inom den svenska kyrkan, om någon vill snacka så är det bara att pm:a mig msn eller icq. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Fan vad alla blir upprörda över det här... precis som jac16 skrev, det blir ju inte sämre för att nån snubbe ger spelet 4/5, ni är allt bra roliga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hata folk som tror att en recension måste representera just deras åsikt bara för att den ska vara bra. Nej nu låser jag den här korkade topicen i brist på annat att göra. *Låst* (Om eran åsikt är att topicen skall vara kvar, så ger jag blanka fan i det) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts