Jump to content

fan också, gtasa fick 4/5 på svt.se

mulla
 Share

Recommended Posts

Fan vad patetiska ni är. Det är vad just dom recensenterna tyckte om spelet, om ni tycker det är värt 5/5 så går det också 'an.

Förresten kanske dom har rätt. Dom är väldigt duktiga inom spel, så om det någon/några som är n00bs så är det ni! ^_^

Lol , dom har säkert inte kört gta sa ens B)

Dom där fjantarna på svt kan ingenting ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

nyss så säger dom att det är världens värsta spel som borde totalförbjudas, och nu så vill dom ge betyg på det.. ett ganska bra sådant (80%)... ;)

Det var inte svt som stod för det utan de fanns ett repportage om det och det sändes i svt för att dom har ett nyhetsprogram som heter rapport, fiffigt va? Det var inte heller svt som satte betyget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är det för fel på folk här? De gav spelet betyget 4/5. Så? Var glad över att du gillar det, och skulle gett det 5/5. Det är ju för helvete bara deras egen åsikt. ;) Själv ger jag också det 5/5, som säkert många här på forumet, men något som ingen på detta forum verkar göra är att respektera andras åsikter. Det är ett spel! Det blir väl inte sämre för att det fick 4 i betyg på kontroll!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GEAS du är så klok, tror du att du är smartare än jag? >_<

den som kan spy ut sig det du sa kan inte vara klok. började nästan grina när jag såg ditt inlägg, bara för det var så fult

edit: varför ska man dö när man kan lyssna på en annan människa? vad fan menar du?

Redigerad av plastjolle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HÖRRNI!! SAMLA ER!

Åter till topic..Jag tycker grafiken är lite mossig faktiskt, jag får alltid en känsla av att screenshotsen på san andreas inte lever upp till TV grafiken som man faktiskt upplever spelet på och inte nå annat.

Det var på grund av de fina skarpa screenshotsen jag köpte spelet och naturligtvis på grund att det var ett spel som man bara måste ha i samlingen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...