Sc0rp Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Fan vad patetiska ni är. Det är vad just dom recensenterna tyckte om spelet, om ni tycker det är värt 5/5 så går det också 'an. Förresten kanske dom har rätt. Dom är väldigt duktiga inom spel, så om det någon/några som är n00bs så är det ni! Lol , dom har säkert inte kört gta sa ens Dom där fjantarna på svt kan ingenting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Men herregud, du verkar inte kolla på programet överhuvudtaget. Den ena recensenten var Joakim Bennet, som är chefredaktör på PCG. Den andra är också speljournalist.. Att säga att dom inte lirat SA är en dålig ursäkt för att få klaga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nyss så säger dom att det är världens värsta spel som borde totalförbjudas, och nu så vill dom ge betyg på det.. ett ganska bra sådant (80%)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Leftbehind är vad han heter, efterbliven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 VÄRLDENS FJANTIGASTE TRÅD HITILLS!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nyss så säger dom att det är världens värsta spel som borde totalförbjudas, och nu så vill dom ge betyg på det.. ett ganska bra sådant (80%)... Det var inte svt som stod för det utan de fanns ett repportage om det och det sändes i svt för att dom har ett nyhetsprogram som heter rapport, fiffigt va? Det var inte heller svt som satte betyget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Joakim bennet jobbar på den jävligt vinklade tidningen pc gamer, och föraktar alla PS2 spel av princip. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du, jag prenumererar på PCG. Och i förra numret (tror att det var det) sa Bennet att de flesta på PCG redaktionen ägde mer än en konsol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det var samma _"idiot"_ som kallade spelet counter-strike:coundition zero för zero coundition när SKs Potti var där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Intressant, trodde jag aldrig att de skulle avslöja. Sen i vilket samanhang det var vet ju inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vad är det för fel på folk här? De gav spelet betyget 4/5. Så? Var glad över att du gillar det, och skulle gett det 5/5. Det är ju för helvete bara deras egen åsikt. Själv ger jag också det 5/5, som säkert många här på forumet, men något som ingen på detta forum verkar göra är att respektera andras åsikter. Det är ett spel! Det blir väl inte sämre för att det fick 4 i betyg på kontroll!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den dagen man kan acceptera någon annans åsikt kan man lika gärna lägga sig och dö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det ENA som e dåligt med Gta san andreas är att siktet kan betyda liv och död ( när man siktar så kan C.J sikta på nån ofarlig fotgängare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GTA-83 - Det där inlägget måste vara det mest idiotiska jag någonsin sett. Nästan. Det är så urbota korkat att jag tänker låtsas som om det inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den dagen man kan acceptera någon annans åsikt kan man lika gärna lägga sig och dö. det där var det fulaste jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 GEAS du är så klok, tror du att du är smartare än jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den dagen man kan acceptera någon annans åsikt kan man lika gärna lägga sig och dö. du behöver inte acceptera den, men du kan iaf hålla käften! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) GEAS du är så klok, tror du att du är smartare än jag? den som kan spy ut sig det du sa kan inte vara klok. började nästan grina när jag såg ditt inlägg, bara för det var så fult edit: varför ska man dö när man kan lyssna på en annan människa? vad fan menar du? Redigerad 24 november, 2004 av plastjolle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag menar att då har man inget mer att kämpa för. Fast det kanske jag inte menar ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 HÖRRNI!! SAMLA ER! Åter till topic..Jag tycker grafiken är lite mossig faktiskt, jag får alltid en känsla av att screenshotsen på san andreas inte lever upp till TV grafiken som man faktiskt upplever spelet på och inte nå annat. Det var på grund av de fina skarpa screenshotsen jag köpte spelet och naturligtvis på grund att det var ett spel som man bara måste ha i samlingen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts