Crille Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 i uppdraget "Trojan Voodoo"... var hittar man bilen "Voodoo" o hur fasiken ser den ut..??? tacksam för svar... hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har inte gjort det uppdraget men Voodoon e rätt så avlång och platt med hydralik(lowrider system) DEN E RÖD OXÅ OCH BORDE FINNAS I LITTLE HAITI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Den är ful... Rödmatt... Har hydralik... "vingar" där bak... ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 den står utanför auntie poulets hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 liknar en typisk raggarbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 3 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 tack.. jag klara de på lunchen idag...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Coolt när hela fabriken sprängs och blir den nya junkyarden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 3 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 jaa.. inga små laddningar direkt... nån som vet va d vapnet e för nåt som kommer fram när man sprängt skitet..?? jag e inte så bra på att gå på smala grejor.. ramlar bara ner...=( ser ut som nån sorts "launcher"... men jag kan iofs se fel... hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Det är en minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 När jag har satt ut alla bomberna så när tiden har gått ut står det att jag inte har dödat nån man ska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Kolla här på gtasajten.com så finns det en som heter bilar/fordon klicka där så finns det en bild på den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 minigun.. ahh.. då e d värt o kämpa sig ut där för att få den...=) ska göra d ikväll... hehe... jag döda alla jag såg... vet inte om man skulle d... men jag misslyckades 2 ggr innan jag klara o spränga.. pga att jag va för nära fabriken... men att man skulle döda nån speciell vet jag inte...?? hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 När jag har satt ut alla bomberna så när tiden har gått ut står det att jag inte har dödat nån man ska! Men stick längre från fabriken bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Man ska gå mot grinden och sen till höger och upp för en trappa. Finns det en minigun i huset?? Isåfall ska jag hämta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Tack)== Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts