Jump to content

Corrupted data?

Gudfar
 Share

Recommended Posts

så ska jag loada så står det no memory card insert eller nåt sånt så slår jag av PS2 och tar ut SA sätter på det och går in på minneskortet så är det en blå fyrkant där var Sa skulle ha varit :) så står det corrupted data har gjort 2 nya gubbar och det står likadant är det nåt fel på sa??? det finns en stor fet rispa på den men vet ej vars den kommit ifrån ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland känner inte SA av min handkontroll i några sekunder. Väldigt frustrerande när man gör ett tressigt uppdrag. ;)

det problemet fanns med min gamla kontroll.

om du skruvar upp den och plockar bort kudden som ligger under X, O och dom knapparna och vänder på den så att Xknappens 'kudde' ligger under trekantknappen.

det skulle kunna vara det som är felet. gta 3 - san andreas kväver att du har en dualshock2 kontroll. när 'kudden' (som lättast tar skada efter som att den får ta mest tryckningar) under xknappen blir tilltryckt och överkänslig så tror playstationet att du har en vanlig dualshock insatt.

men visst. det kan vara så att det bara är någon repa på kontakten som påverkar det hela med. vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor