Eskapisten Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag har exporterat några bilar vid Easter Basin i SF nu och för varje bil jag exporterat så står det att en ny bil finns tillgänglig för import. Men var och hur? Hajjar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) kör dit en av dem önskade bilarna på listan och lyft upp dem på båten... Redigerad 24 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ställ dig vidskylten och tryck på trekant och välj sedan en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Mer utförligt svar: Gå till Exportlistan och tryck på trekant, där står alla dagars njamn uppradade, du kan kolla vilka bilar du kan importera när, du kan importera olika bilar från dag till dag, om det är tex Tisdag, så kan du bara importera de bilar som står med i Tisdagens lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ok. Tackar för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vart finns listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vid hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hur kan man kolla vilken dag det e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 L1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 måste man göra nått inan man hittar den där listan med bilar? Jag har inte inte gjort cecars uppdrag med Wang autos eller vad det hetet. kan nån berätta mer precis vad listan är gärna karta med. uppskattar svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 kolla bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 måste man göra nått inan man hittar den där listan med bilar? Jag har inte inte gjort cecars uppdrag med Wang autos eller vad det hetet. kan nån berätta mer precis vad listan är gärna karta med. uppskattar svar! man måste göra uppdraget Customs Fast Track åt Cesar det är typ det sista uppdraget i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts