theatre Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag gillar Angel Pine! En pittoresk småstad vid Mt Chiliad´s fot! Fin natur och härliga ytor! Angel Pine är nog det finaste stället i hela San Andreas! Haha, den ser ju ut som alla andra byar i Badlands Men ja, jag håller med dig. Den är mysig. Gillar då samhället där polisbruden finns. Också ganska trevligt. En sak till med SF är att dess uppförsbackar är så dåligt gjorta. Rakt, sen ett stup rakt ner. Svängen är alldeles för kantig och jävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Los santos och Venturas äger men Sf har ju moddgaraget det enda bra i den staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Los Santos är den fetaste staden lätt! Där nere på stranden vid triathlon och strandhuset man kan köpa kör jag jämt omkring med MTB. jäkligt gutt har iofs tagit över alla områden där så behöver inte oroa mig för att bli nerskjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts