hubbert Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 älskar du också SF? här kan du skriva lite kärleksord om vår favo stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 tror ingen älskar en stad som inte finns du kunde skrivit istället Skriv Tex vad det finns för kul att göra där elelr nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ganska onödig tråd om ni frågar mig! Själv tycker jag bäst om Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Los Santos är det som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 SF är tråkigt, för grått. Dessutom så finns det inget roligt att göra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 San fierro är ju den trökigaste staden, finns ju inget att göra... det softaste stället är helt klart Tierra robada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Håller på och kör om SA nu och är i SF. Det är i särklass den tråkigaste staden av 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 LV e softast lätt- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Själv trodde jag San Fierro skulle bli den "gladaste" staden. Hippies osv, spårvagnar. Men istället blev det hela hyffsat grått...lite synd. Men det är ändå en skön stad! Las Ventruas och Los Santos toppar med San Fierro strax efter, sån är min lista. Edit. Jag var tvungen att göra besserwissarna nöjda =). Redigerad 25 november, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 SF har, berget,det fetaste modd garaget,körskolan..men ja kommer inte på nått mer så SF suger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag är mest i SF nu för tiden härlig stad men finns bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag är mest i SF nu för tiden härlig stad men finns bättre. Jag tycker sf's landsbygd är skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tierra Rombada e rätt skön... SF ligger nog längst ner på min "lista" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Själv trodde jag San Fierro skulle bli den "gladaste" staden. Hippies osv, spårvagnar. Men istället blev det hela hyffsat grått...lite synd. Men det är ändå en skön stad! Las Vegas och Los Santos toppar med San Fierro strax efter, sån är min lista. Finns inget som heter Las Vegas i det GTA som jag lirar. Tvungen att nämna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag tycker att San Fierro helt klart är den trevligaste staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Finns inget som heter Las Vegas i det GTA som jag lirar. Tvungen att nämna det. nej...du har helt rätt! Las Ventura heter det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Libery City är bäst ju!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Libery City är bäst ju!!!! Jepp....Synd att man inte fick gå omkring i den när man skulle göra salvatoreuppdraget på Marcos Bistro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 las venturas och los santos är juh bäst visst är det så att de har tänkt det såhär? kom på det för någon vecka sen jag är väll ganska sen las venturas = las vegas san fierro = san fransisco los santos : los angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag gillar Angel Pine! En pittoresk småstad vid Mt Chiliad´s fot! Fin natur och härliga ytor! Angel Pine är nog det finaste stället i hela San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts