Mr.Magic Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det är något fel på min "Datorns ljud och bild till TV" sladden. När jag sätter på AV2 som den ligger på så kan jag inte se bilden bara höra ljudet. Är det någon som vet vad jag ska göra? Den funkade för bara några veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ladda ner TVTool och mecka... vet inte om det fixar ditt problem men man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Asso jag har bara en sladd som har en scart sak i ena änden och i den andra änden delar den sig och blir en sladd som man sätter in där hög talarna till datorn ska sitta och den andra en video sladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts