mankan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tja jag har blivit rätt disad av vissa flickvänner för jag inte är tillräckligt tjock, så nu kommer frågan : hur blir jag tjockare jag har testat att äta flera gånger enda tills jag kräks och gjort det jätte många gånger men ingenting händer på fatmätaren ... snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ät fetaste maten 10ggr per dag, vänta 24tim(i spelet), ät igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 du ska inte äta allt för mycke, då kräks du ju, o då får du lite i fat igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 han spyr ju ut maten igen så det hjälper ju itne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) ät 10 ggr. gå ut (då uppdateras fetman). gå in och ät tills du spyr, och gå sedan till ditt safe house och spara satt det blir en dag (spara typ 3 ggr). sen upprepar du... edit: även om han spyr efteråt att man har ätit och gått ut och in så förlorar man inte fetma. min kompis lyckades äta 20 rätter en gång (vet inte hur). men jag tror att han gjorde som jag skrev ovan. fast man upprepar... Redigerad 24 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Om man spyr bli man inte fet (ni kan väl gissa varför). Gå till pizzerian och ät största menyn 7 ggr. Ät inte åtta, för då spyr du! Sen väntar du 24 h och gör om samma sak. Om det blir jobbigt att vänta du ta självmord på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 ta självmord på nåt sätt. BEGÅ självmord .. !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Undvik att röra på dig, alltså gå el. cykla. T.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 man kan äta 11ggr om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 okej. jag trodde det varierade med antalet måltider. eftersom att jag spydde nån gång vid 11:fte måltiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag kunde äta 8 eller runt det, trycka på triangel så man inte beställer mer och gå runt lite sen gå tillbaks och ät igen, behövde inte vänta 24h i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) ja men om man ska göra så som du säger så måste man först spy innan man kan äta 10 (11 tydligen) ggr till... Redigerad 24 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag behövde bara äta 7 gånger, sen gå ut och in igen och upprepa, jag behövde inte vänta 24h som vissa säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Tja jag har blivit rätt disad av vissa flickvänner för jag inte är tillräckligt tjock, så nu kommer frågan : hur blir jag tjockare jag har testat att äta flera gånger enda tills jag kräks och gjort det jätte många gånger men ingenting händer på fatmätaren ... snälla hjälp mig! testa med att åka till McDonalds och beställ en Big Tasty med största extra menyn, och om du äter det 3 gånger om dan i en månad så ska du se att tjejerna börjar gilla ditt överflödiga häng-fett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 testa med att åka till McDonalds och beställ en Big Tasty med största extra menyn, och om du äter det 3 gånger om dan i en månad så ska du se att tjejerna börjar gilla ditt överflödiga häng-fett.. Varning för hjärtattacker och bullimi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts