Hjelmen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vad betyder det när man ''chippar'' Ps2 eller sitt xbox? har varken ps2 eller xbox så... jag undrar bara. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Man tar bort regionsskyddet så man kan spela spel som är köpta varsomhelst. Det fixar också så att man kan köra brända skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 okeej, schysst(stavning) jag funderar på att köpa ett ps2 o göra det, vad kostar det att chippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Runt 2000-3000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) okeej, schysst(stavning) jag funderar på att köpa ett ps2 o göra det, vad kostar det att chippa? vill du ha ett mänskligt, bra chip är det bara att hosta pengar som om du hade kikhosta. kostar 2000 typ med chip kan man spara spel på hårddisken också så man inte behöver skiva (har två chippade XboX ) Redigerad 24 november, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 okeej, schysst(stavning) jag funderar på att köpa ett ps2 o göra det, vad kostar det att chippa? Beror på om du vill ha chippet inmonterat av stället du köper chippet på... jag skulle väl tro att det kostar mellan 900-1500 kr Chippet går på ca 500 kr. Glöm inte att garantin försvinner när du chippar maskinen Nu snackar jag om PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Xenium ICE för boxen går på 549:- och det kan jag rekommendera som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Xenium ICE för boxen går på 549:- och det kan jag rekommendera som fan var det den som pajade dit original-ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 JAG rekommenderar (vilket är jätteviktigt, jag vet allt) att inte försöka chippa själv. Jag gjorde det, och nu kan inte den PS2:an visa färg så allt är svart/vitt. Jag tyckte det var skitkul, men inte han som ägde PS2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 var det den som pajade dit original-ps2? Det är ett xbox chip om du läser min post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det är ett xbox chip om du läser min post. med "boxen" kan man ju mena precis vilken konsol som helst, aja, jag får väl säga att jag missade det ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vadå N00b fråga? jag kan det ju inte, buhu! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vadå N00b fråga? jag kan det ju inte, buhu! :'( n00b!!! Närå! fick min ps2a chippad för 700kr på ett ställe som heter Vikingsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Xenium ICE för boxen går på 549:- och det kan jag rekommendera som fan Länk var man köper det tack Hur mycket kostar det att montera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Länk var man köper det tack Hur mycket kostar det att montera ? http://www.psxcare.com/ köpte jag mitt på. Montering går på 500:- fast jag lödde in det själv, aslätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 schysst(stavning) stavas "juste" (utan "..) jajaja, det var skitonödigt men jag har så booring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 när det ändå finns en sån här tråd så kan ja fråga om man måste lödda sin xbox som på ps2 för att chipa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 stavas "juste" (utan "..) jajaja, det var skitonödigt men jag har så booring Man kan stava lite hur man vill, men mest rätt är faktiskt som han skrev från början: "schysst" EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det är besynnerligt att så många stavningar på samma ord är accepterat. De stavningar man ofta ser är just/juste/schyst/schysst, så man kan inte säga att stavningen är fel (om den inte möjligtvis lyder "skust" eller dylikt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hmmm... Är det bara jag som känner att vi är utanför ämnet? Jag stavat Schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts