Plaisir Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vad tycker du och finns det nåt annat i stil med detta du vill ha sagt??? Skriv i såna fall lite om vad du tycker... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Försök vara lite seriös, och skriv ordentliga poll-alternativ. Fjorton miljoner ! efteråt är bara jobbigt, inte tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag är seriös. Man kan ju undra vem det är som är seriös egentligen när du sitter och petar i såna små detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Köp dig ett ps2 bara ffs! Det gjorde jag, och jag är väldigt nöjd. Jag trodde styrningen skulle vara helt omöjlig med en sån där dosa, men efter ett tag lär man sig den, och det är askul att åka runt. Det kan vara svårt att sikta ibland tex om killen man kan skjuta springer bakom en och man har redan slagit på autosiktet så man skjuter rakt upp i luften, men det är bara ta bort autosiktet, vänta sig om och sikta igen. Jag varvade bland annat SA på en vecka och då hade jag aldrig rört en ps2kontroll innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nej! Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 PS2 först så klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 XBOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Nej å, blä.. deras dosor är så dåliga..." NEPP inte om man använder Kontroll S... Jag tror inte ens jag sätt en orginal dosa sen jag köpte min Xbox... då följde det med en S kontroll... jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 GTA är ett PS2-spel... iaf gjort för konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ps2 e fett skönare(tror ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 tycker det borde kommit till alla konsoller inklusive PC samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 PC tycker jag, eftersom jag inte har en ps2 och inga planer på att skaffa en. Har lirat lite SA med några polare, men väntar hellre tills det kommer till pc så jag kan använda mitt fina gfx så att spelet ser bra ut ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Mus/Tangentbord-kontrollen är som klippt och skuren för GTA-spelen. Så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 GTA är ett PS2-spel... iaf gjort för konsoll annars är ju GTA ett PC-spel eftersom det va gjort för PC från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nej det borde ha utvecklats till Xbox istället. En konsol med bättre prestanda skulle ha kunnat gjort något åt den sunkiga graffen (Som svt's kontroll nämde). PS2 är nu den sunkigaste konsolen (128-bit) på marknaden prestanda messigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nej det borde ha utvecklats till Xbox istället. En konsol med bättre prestanda skulle ha kunnat gjort något åt den sunkiga graffen (Som svt's kontroll nämde). PS2 är nu den sunkigaste konsolen (128-bit) på marknaden prestanda messigt.... Den kom först. Det är väll klart att det inte är lika vass som de andra. Därimot har den överlägset flest spel, samt bäst kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den kom först. Det är väll klart att det inte är lika vass som de andra. Därimot har den överlägset flest spel, samt bäst kontroll. du hade iaf lite innanför pannbenet beaver!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tycker alla GTA ska hålla sig till Playstation.. Borde inte finnas ett ända GTA spel till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Köp dig ett ps2 bara ffs! Det gjorde jag, och jag är väldigt nöjd. Jag trodde styrningen skulle vara helt omöjlig med en sån där dosa, men efter ett tag lär man sig den, och det är askul att åka runt. Det kan vara svårt att sikta ibland tex om killen man kan skjuta springer bakom en och man har redan slagit på autosiktet så man skjuter rakt upp i luften, men det är bara ta bort autosiktet, vänta sig om och sikta igen. Jag varvade bland annat SA på en vecka och då hade jag aldrig rört en ps2kontroll innan! Jag har redan ett ps2. X-box också. Och jag har det till ps2 redan. Tyvärr orkar jag inte skaffa minneskort så jag ligger kvar på första delen hela tiden men den duger ju hehe. Redigerad 27 november, 2004 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Jag har redan ett ps2. X-box också. Och jag har det till ps2 redan. Tyvärr orkar jag inte skaffa minneskort så jag ligger kvar på första delen hela tiden men den duger ju hehe. Minneskort=ca 300 spänn. Lägg av tio kronor i en månad så har du råd. Svårare än så behöver det inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Glömmer alltid såntdär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts