Jump to content

Tycker du att SA skulle kommit till Pc först?

Plaisir
 Share

Tycker du att SA skulle kommit till Pc först?  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Köp dig ett ps2 bara ffs! Det gjorde jag, och jag är väldigt nöjd. Jag trodde styrningen skulle vara helt omöjlig med en sån där dosa, men efter ett tag lär man sig den, och det är askul att åka runt. Det kan vara svårt att sikta ibland tex om killen man kan skjuta springer bakom en och man har redan slagit på autosiktet så man skjuter rakt upp i luften, men det är bara ta bort autosiktet, vänta sig om och sikta igen.

Jag varvade bland annat SA på en vecka och då hade jag aldrig rört en ps2kontroll innan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det borde ha utvecklats till Xbox istället. En konsol med bättre prestanda skulle ha kunnat gjort något åt den sunkiga graffen (Som svt's kontroll nämde).

PS2 är nu den sunkigaste konsolen (128-bit) på marknaden prestanda messigt....

Den kom först. Det är väll klart att det inte är lika vass som de andra. Därimot har den överlägset flest spel, samt bäst kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp dig ett ps2 bara ffs! Det gjorde jag, och jag är väldigt nöjd. Jag trodde styrningen skulle vara helt omöjlig med en sån där dosa, men efter ett tag lär man sig den, och det är askul att åka runt. Det kan vara svårt att sikta ibland tex om killen man kan skjuta springer bakom en och man har redan slagit på autosiktet så man skjuter rakt upp i luften, men det är bara ta bort autosiktet, vänta sig om och sikta igen.

Jag varvade bland annat SA på en vecka och då hade jag aldrig rört en ps2kontroll innan!

Jag har redan ett ps2. X-box också.

Och jag har det till ps2 redan. Tyvärr orkar jag inte skaffa minneskort så jag ligger kvar på första delen hela tiden men den duger ju hehe.

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor