victorconca Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet nån när katie är hemma! Har datat henne 2 ggr men nu e hon borta! har hög sexappeal men hon e aldrig hemma längre den iden hon ska vara hemma! (eeiii, du ska vara hemma 12!) Jag stå och väntar med en blomma utanför hennes hus dyngnet runt... :'( men....men....HON BARA DISSAR MIG!!! BUUhuhuuu :'( :'( :'( varför gör hon detta mot mig?! jag älska henne men hon är så kall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Alltid roligt med seriösa inlägg eller hur? Sök Redigerad 24 november, 2004 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet nån när katie är hemma! Har datat henne 2 ggr men nu e hon borta! har hög sexappeal men hon e aldrig hemma längre den iden hon ska vara hemma! (eeiii, du ska vara hemma 12!) Jag stå och väntar med en blomma utanför hennes hus dyngnet runt... :'( men....men....HON BARA DISSAR MIG!!! BUUhuhuuu :'( :'( :'( varför gör hon detta mot mig?! jag älska henne men hon är så kall... mår du riktigt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts