fabian Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 då måste du ha ett hemskt tråkigt liv. Jag tycker synd om dig. Jag tycker synd om dig som innte har nåt annat för dig än att sitta här pch ljuga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jac16. Efter allt man sett dig skriva, allt man hört om dig så verkar du vara allmänt dum i huvet. Du snackar bara en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 om man läser din kommentar och sedan ditt namn, är det ganska roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 "leftbehind" slangord typ för trög/dum, har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 heheh jovars. mn de va ett tag sen den gjordes. Men det är en låt Slipknot - Leftbehind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 låten kanske handlar om någon dum. (!) men då förstår jag.... alla glada och nöjda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 aa va bra , och det jag försökte komma till var att jac16 borde bannas, aldrig mera få komma tillbaka, p.g.a att han snackar en massa skitsnack. min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 AAAAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAH.....HAHAHAHAHAHAHHAH!!!!!!!!!! vilken fattig bild, tack jack16 hahahahaha.... du har gjort min dag! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 AAAAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAH.....HAHAHAHAHAHAHHAH!!!!!!!!!! vilken fattig bild, tack jack16 hahahahaha.... du har gjort min dag! hahaha bild??? vad snackar du om bögjävel? föresten så är det roligaste att ni tror på mitt skitsnack! hhhahaha jävla torra sopor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det skulle vara skönt som få att kunna röka i spelet, stämning liksom dessutom, rökning är fan coolt Vad fan är alla så desperata för att röka i spelet? Om ni så gärna vill röka be någon köpa ut ett pakke cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts