Jump to content

röka?

hubbert
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jo det är klart det är dumt men fan det är coolt och jag vet att ni säger öööh det är töntigt.. men alla tycker egentligen att det är coolt men ingen vill säga det.. bara för att ni inte vågar röka själva. röka är coolt!

öömmhh? Har själv rökt vad finns det för mening md det bara sämre kondis och sånt sämre hy! och det är inte coolt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är det visst det... tänk dig detta: du möter en kille en sen natt och det är mörkt ute. om killen du möter röker tänker du oj då.. den här kille kan vara farlig, bäst att byta väg..

(om killen inte röker spöar du han :mellow: )

Offtopic:

Låter i mina öron som att du varit med om det.

Sen om att det vore coolt att röka så är det sant till viss del. När man var 13-14 så var det coolt. Rökte tills jag blev 16, bytte till snus för att försöka sluta (vilket var dumt då snus innehåller mer nikotin än vad en cigarett gör). Så sen 14 har man varit beroende, och nu i efterhand så ångrar man sig att man tyckte det var coolt att röka.

Fast nu har jag gått över till örtsnuset Choice och använt det i 2 månader, soon I will become free.

Så detta var min lilla self experience. Fast glöm nu gott folk att detta inte är ett Tobak forum :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor