krilleo6 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hittade en bild....tror verkligen inte att den e fake! man kan röka, ja menar kolla bilden asså, de säger ju allt! HAHA fan va dåligt fake,de e säkert du som har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 hittade en bild....tror verkligen inte att den e fake! man kan röka, ja menar kolla bilden asså, de säger ju allt! Jag hoppas du skämtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Man kan gå fram till drug dealers o svara positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Man kan gå fram till drug dealers o svara positivt. Jo, visst kan man det. Men du får ju inget för det då CJ endå säger att han ska sticka därifrån etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jo, men enligt den "normala" individen jac16 så gåre, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Varför vill ni köpa en cigg på spelet då? vad e det för fräckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det är lika coolt som att röka i riktiga livet. Dvs, inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det är lika coolt som att röka i riktiga livet. Dvs, inte alls. det skulle vara skönt som få att kunna röka i spelet, stämning liksom dessutom, rökning är fan coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det skulle vara skönt som få att kunna röka i spelet, stämning liksom dessutom, rökning är fan coolt lite offtopic: Coolt och röka hmm nää ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 dessutom, rökning är fan coolt Pappskalle Röka är nog bland det dummaste man kan göra i dessa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jo det är klart det är dumt men fan det är coolt och jag vet att ni säger öööh det är töntigt.. men alla tycker egentligen att det är coolt men ingen vill säga det.. bara för att ni inte vågar röka själva. röka är coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jo det är klart det är dumt men fan det är coolt och jag vet att ni säger öööh det är töntigt.. men alla tycker egentligen att det är coolt men ingen vill säga det.. bara för att ni inte vågar röka själva. röka är coolt! öömmhh? Har själv rökt vad finns det för mening md det bara sämre kondis och sånt sämre hy! och det är inte coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det är det visst det... tänk dig detta: du möter en kille en sen natt och det är mörkt ute. om killen du möter röker tänker du oj då.. den här kille kan vara farlig, bäst att byta väg.. (om killen inte röker spöar du han ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Kan berätta att jag känner folk som röker, som har rökt i mer än 3 år nu. De försöker sluta för de är jävligt trötta på sämre kondis, risk för cancer osv... De gör framsteg också, glad för deras skull. Ett tips är att aldrig börja röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 men det är inte det diskusisonen handlar om! det handlar om att ingen vågar aäga att de tycker att rökning är coolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jo, men enligt den "normala" individen jac16 så gåre, Det va fan det roligaste jag har hört idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Det va fan det roligaste jag har hört idag! då måste du ha ett hemskt tråkigt liv. Jag tycker synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 det är det visst det... tänk dig detta: du möter en kille en sen natt och det är mörkt ute. om killen du möter röker tänker du oj då.. den här kille kan vara farlig, bäst att byta väg.. (om killen inte röker spöar du han ) Offtopic: Låter i mina öron som att du varit med om det. Sen om att det vore coolt att röka så är det sant till viss del. När man var 13-14 så var det coolt. Rökte tills jag blev 16, bytte till snus för att försöka sluta (vilket var dumt då snus innehåller mer nikotin än vad en cigarett gör). Så sen 14 har man varit beroende, och nu i efterhand så ångrar man sig att man tyckte det var coolt att röka. Fast nu har jag gått över till örtsnuset Choice och använt det i 2 månader, soon I will become free. Så detta var min lilla self experience. Fast glöm nu gott folk att detta inte är ett Tobak forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 okej, men jag har fått min uppfattning av jac16... hur gammal är han? max 12 - 13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Kommer ni ihåg vad killen som startade topicen frågade ? frågade han om det var coolt o röka eller ? Nej han frågade om det gick att röka i spelet.... Det går jhu ifersejj inte.... men det spårar jhu ALLTID ut att alla börjar bråka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts