hubbert Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 var kan man köpa cigs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 var kan man köpa cigs? så vitt ja vet så går de inte köpa ciggareter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 var kan man köpa cigs? det står att man kunde röka men jag kan ju inte köpa nåt sånt jag bara ser andra som röker det finns mycket som de har ljugit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) man kan visst röka. det finns en liten affär nära Ammu-nation i Los santos. där kan man köpa cigg det är som när man köper amt ungefär.. man får dock trycka positivt svar(höger?) för att få dom sen ser man bara cj bakifrån ta några bloss och så kommer det rök från munnen.. inget speciellt. Redigerad 24 november, 2004 av jac16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Var det bara jag som visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 öhm, menar du när man snackar me dealers? då säger han ju att han inte vill ha även om man svarar positivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) han säger typ hey get outta here we dont need more crack on the streets elelr nåt sånt och föressten så går det inte för i ett uppdrag så frågade ryder om cj skulle ha en cigg så säger han Nah i stop with that shit när man pratar med the truth så frågar han också om han gick på crack då sa TT how do i now i can trust you? Redigerad 24 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vafan nej jag menar inte dom jävla crack-dealarna.. det finns en liten affär so mheter nått konstigt.. där kan man köpa riktig cigg!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vafan nej jag menar inte dom jävla crack-dealarna.. det finns en liten affär so mheter nått konstigt.. där kan man köpa riktig cigg!!!! Du börjar snart tro på dina egna lögner va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vilken Ammu-nation i LS då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 den stora.. ett kvarter bort bakom ett hörn finns en liten affär.. föresten så får ni tro mig om ni vill jag bryr mig inte. jag har iaf rökt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du kan inte lägga upp en bild eller visa på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hittade en bild....tror verkligen inte att den e fake! man kan röka, ja menar kolla bilden asså, de säger ju allt! cjsmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Sämsta fake-bilden på låååång tid måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Sämsta fake-bilden på låååång tid måste jag säga. ehmm, det var det som var meningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Sämsta fake-bilden på låååång tid måste jag säga. du kanske inte fattar att han drog in den i paint o la upp den för att skoja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Lägg upp en karta där man kan köpa röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zleepy Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 siggen passar ju in väldigt bra på grafiken ser ut som ett paint jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tycker du verkligen den där ciggen passar in i grafiken? HAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts