victorconca Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag menar kolla på forumet, har aldrig sett så mycket buggar! Visst jag tycker spelet är asbra men sjukt mycket verkar vara fel på spelet!? Katie dyker inte upp när hon ska vara hemma, folk hammnar under vatten, mm.... Vice city hade inte så många problem eller?! Kanske e det jag som gör fel med tex katie för jag har hör sex appeal men ingen katie! Detr ända folk verkar skriva är fel?! Barer där folk räcker upp händerna för man rånade en helt ANNAN bar... Konstigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vice City är buggigare än SA. Men SA är defenetivt inte buggfritt, vilket inget spel är... Och det där med Katie, dom är hemma olika tider varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 alla säger att det bara är 12-00 som gäller! när e katie hemma då?! tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag menar kolla på forumet, har aldrig sett så mycket buggar! Visst jag tycker spelet är asbra men sjukt mycket verkar vara fel på spelet!? Katie dyker inte upp när hon ska vara hemma, folk hammnar under vatten, mm.... Vice city hade inte så många problem eller?! Kanske e det jag som gör fel med tex katie för jag har hör sex appeal men ingen katie! Detr ända folk verkar skriva är fel?! Barer där folk räcker upp händerna för man rånade en helt ANNAN bar... Konstigt..... GTA: sa e LÅNGT ifrån ett skitspel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 SÅ, hade jag inte rätt?! Börjar FETT tröttna på San andreas! Det är ju bara fel som folk skriver om!!! bilar blir vita, garage dörrar öppnas inte, flickvänner dyker inte upp, man kan inte träna, kan inte lira basket mm..... Är allt detta en SLUMP?!?!?!?! Visst jag är ett STORT fan av GTA serien men det verkar som rockstar har haft en sjuk tidspress på sig och inte kollat igenom spelet ordentligt?! Det är ju bare en massa skit fel?! Eller...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 SA är ett jävligt bra spel, inget snack om saken, men de buggar som finns är jävligt störande, typ att ibland kan man få hålla på o jävlas i flera minuter innan garagedörrs öppnas, paint jobs och fordon som försvinner... hade gärna väntat en månad extra å låtit R* slutföra jobbet ordentligt. Dessutom verkar en oroveckande mängd av spelskivorna sluta fungera för vissa stackare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Min första konsoll när jag var mindre var klädd i träpanel och hade Pong inbyggt... Folk som klagar på dagens spel verkar alldeles för kåta på att leta upp buggar, fel och brister... Och sen att dra paralleller till Vice City känns också fel...de går inte att jämföra tekniskt, mycket handlar om laddningstiden, och hade SA haft en laddningskärm som poppade upp innan man kör in i varje stad så hade det tagit för mycket på spelkänslan, och att det skippar och har sig pga det, det får man ta, spelet är kul som fan iallafall, och man kan varken kräva eller pressa ut mer ur denna generationens konsoller... Sluta böla...snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Bölar inte, tycker oxå att det e ett fett spel men det är ju inte bra att man inte kan träna mm det måste man ju kunna! Man kan ju inte gå omkring och tänka att "hoppas att inte spelet hänger sig nu..." jag menar, man ska kunna spela tex biljard om man vill det! jag kan inte göra det mer för jag sköt bartendern få första baren i LS o nu håller alla upp sina händer i alla barrer på spelet! Jag inte spela tex biljard mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Sen får man ju tänka me att SA bara kommit än så länge till PS (Sony) Så va begär du? Sony sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hur dom kan ge HL2 5/5 är för mig en gåta, HL2 är buggigt har dåliga texturer och man måste ha internet uppkoppling för att kunna köra single player. HL2 är uselt, Halo 2 lika så, det är precis samma sak som i ettan,.. lika tråkigt och segt... men eftersom media är kåta på HL så är det inte så konstigt att dom ger det 5/5 det hade kunnat vara samma grafik som i ettan och det hade ändå fått 5/5 Halo 2 ger dom 5/5 bara för att Halo blev en sån stor succé medans dom bojkottar GTA för att dom inte gillar det "råa" våldet i det, GTA har ju alltid varit medias lilla mobboffer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hur dom kan ge HL2 5/5 är för mig en gåta, HL2 är buggigt har dåliga texturer och man måste ha internet uppkoppling för att kunna köra single player. HL2 är uselt, Halo 2 lika så, det är precis samma sak som i ettan,.. lika tråkigt och segt... men eftersom media är kåta på HL så är det inte så konstigt att dom ger det 5/5 det hade kunnat vara samma grafik som i ettan och det hade ändå fått 5/5 Halo 2 ger dom 5/5 bara för att Halo blev en sån stor succé medans dom bojkottar GTA för att dom inte gillar det "råa" våldet i det, GTA har ju alltid varit medias lilla mobboffer. Du är ju nästan dummare än min syrra... HL2 är fan världens bästa spel och man behöver inte konstant internetuppkoppling för att spela single hl2... tar typ 2 minuter att regga och d finns ju massa gratisabonemang och de flesta har sånt... man behöver bara ha steam (offline mode) världens bästa spela att modda.... Halo2 också kul... och "de ger det bra betyg för att det är en stor succe?" bra spel som gör stor succe brukar vara bra och värt ett högt betyg... GTA medias lilla mobboffer? skitsamma?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hur dom kan ge HL2 5/5 är för mig en gåta, HL2 är buggigt har dåliga texturer och man måste ha internet uppkoppling för att kunna köra single player. HL2 är uselt, Halo 2 lika så, det är precis samma sak som i ettan,.. lika tråkigt och segt... men eftersom media är kåta på HL så är det inte så konstigt att dom ger det 5/5 det hade kunnat vara samma grafik som i ettan och det hade ändå fått 5/5 Halo 2 ger dom 5/5 bara för att Halo blev en sån stor succé medans dom bojkottar GTA för att dom inte gillar det "råa" våldet i det, GTA har ju alltid varit medias lilla mobboffer. fattar inte varför dom klagar på våldet i GTA när vilket FPS-spel som helst är värre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Visst det kan vara buggigt att öppna portar till garagen men förlorar färg gör endast bilarna i garaget i san fierro... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 HOST HOST HOST HOST..........HOST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det är lite väl mycket buggar för att vara acceptabelt, speciellt om man betalat för spelet. Vice City var faktiskt inte lika härjat av buggar tycker jag inte. Och buggarna i SA inverkar i mycket högre grad på spelkänslan. Tycker dte är jävligt trist när man lagt ner såpass mycket tid på det som man gjort och så får man itne träna längre, tjejerna dyker aldrig upp och allt det där. Det är inge skojj asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stening Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 och framförallt när hälften av sina bilar bara försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ett GTA är inget GTA utan buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag tycker att GTA är ett skit spel till PS2 och PSone men till data fixare dem ju mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag tycker att GTA är ett skitspel till pc, det är så sjukt jävla tråkigt att spela med tangentbord, fruktansvärt trist enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej, det beror ju på om man gillar genren. Och valet av PC och ps2 är ju upp till dig om du känner dig bekväm med kontroll eller tangentbord. Själv så dör hela känslan vid PC:n. Anyway, inget spel är buggfritt och buggarna i GTA SA är inga stora, enligt mig i alla fall. Det är lite grafikfel men ingen bugg har bidragit till sämre spelkänsla för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts