OrdeM Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Hej, jag tänkte höra om någon vet exact vad som finns på CD skivorna. Är det låtar från in game radion? eller är det något annat? TAcksam för svar från de som är ganska säker Ha en bra dag EDIT: nu har jag beställt Soundtraxxet...så nu kanske tråden är värdelös att svara på Redigerad 24 november, 2004 av OrdeM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ingen som känner till någon butik som har Soundtracket. Och då menar jag inte nätbutik, utan vanlig typ Tv-spels börsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Såg inte att de va din sigatur, den e iaf lite(ok då, j*vligt mycket) för stor Redigerad 24 november, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag skall försöka minska ner den så man får plats med mer forum-inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Är det verkligen ingen som känner till någon butik som säljer soundtracket? Jag skulle vara mycket tacksam om någon kunde svara. Redigerad 24 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det borde väl ändå finnas någon som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vad är det på DVDn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 pepesbod2// Det är en 22 minuter lång film som handlar om karaktärerna i SA dagarna före CJ landade i Los Santos filmen är gjord på samma sätt som filmklippen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag läste någonstans att den har blivit försenad en vecka, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts