Jump to content

Fortfarande problem med problembarnet katie!

Share

Recommended Posts

Vet nån när hon ska vara hemma?! 12-00, gäller det alla dagar?! För jag har dejtat henne 2 gånger o nu är hon aldrig hemma! D första gångerna var tis&ons men hon är där inte nån dag mer?!

Och jag har en fet bil och typ 90% i sex appeal o ändå är hon inte hemm?! Måste man ha olika kläder på dejterna eller?! :)

Hon gillade fett restaurangen jag var ute med henne på o hon ville ses igen...

ha det gutt/ Victor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån när hon ska vara hemma?! 12-00, gäller det alla dagar?! För jag har dejtat henne 2 gånger o nu är hon aldrig hemma! D första gångerna var tis&ons men hon är där inte nån dag mer?!

Och jag har en fet bil och typ 90% i sex appeal o ändå är hon inte hemm?! Måste man ha olika kläder på dejterna eller?! :)

Hon gillade fett restaurangen jag var ute med henne på o hon ville ses igen...

ha det gutt/ Victor

hur är det man påverkar sex appeal? jag begriper mig inte på den. förstått det som om att det har med kläderna och frisyren att göra, och eventuelt vilket fordon man kör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så här är det för mig man måste träffa tjejen varje dag samma tid för att hon ska vara hemma samma tid varje dag för mig så gör jag efter dejten med hon den tiden en tjej ska vara hemma så åkerj ag till närmaste safe house så sparar jag tills det är en min kvar tills hon är hemma åker dit hon är hemma men om du skippar hon en dag för mig så kan det ta svin lång tid innan hon är hemma igen för mig så det kanske funkar för er med så.

EDIT:så fortsätter jag så där tills jag har 100% hehe.

Redigerad av MotoX_driver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor