victorconca Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet nån när hon ska vara hemma?! 12-00, gäller det alla dagar?! För jag har dejtat henne 2 gånger o nu är hon aldrig hemma! D första gångerna var tis&ons men hon är där inte nån dag mer?! Och jag har en fet bil och typ 90% i sex appeal o ändå är hon inte hemm?! Måste man ha olika kläder på dejterna eller?! Hon gillade fett restaurangen jag var ute med henne på o hon ville ses igen... ha det gutt/ Victor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 de e nått sjukt med det där systemet... tiderna stämmer, men testa att spara efter varje dejt, då brukar spelet lycksas ladda om-- Om hon aldrig kommer, testa att lalla runt nån timme, sen spara... hon lär då ha dykt upp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Vet nån när hon ska vara hemma?! 12-00, gäller det alla dagar?! För jag har dejtat henne 2 gånger o nu är hon aldrig hemma! D första gångerna var tis&ons men hon är där inte nån dag mer?! Och jag har en fet bil och typ 90% i sex appeal o ändå är hon inte hemm?! Måste man ha olika kläder på dejterna eller?! Hon gillade fett restaurangen jag var ute med henne på o hon ville ses igen... ha det gutt/ Victor hur är det man påverkar sex appeal? jag begriper mig inte på den. förstått det som om att det har med kläderna och frisyren att göra, och eventuelt vilket fordon man kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Sex appealen höjs drasrtiskt om du kör omkring i en fet bil! Men så fort du stiger ur bilen och tex går så inte bara sjunker sex appealen, den stört dyker! du kan inte heller inte ha hjärt boxer på dig, måste ha bra kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) så här är det för mig man måste träffa tjejen varje dag samma tid för att hon ska vara hemma samma tid varje dag för mig så gör jag efter dejten med hon den tiden en tjej ska vara hemma så åkerj ag till närmaste safe house så sparar jag tills det är en min kvar tills hon är hemma åker dit hon är hemma men om du skippar hon en dag för mig så kan det ta svin lång tid innan hon är hemma igen för mig så det kanske funkar för er med så. EDIT:så fortsätter jag så där tills jag har 100% hehe. Redigerad 24 november, 2004 av MotoX_driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts