robbery Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag och min polare brukar diskutera våra framsteg i GTA-SA... Problemet är att andra brukar lyssna på när vi pratar, och många gånger så tror dom på riktigt att man har gjort saker som kanske inte låter så bra. Vi har insett att det är ganska komiskt ibland. Nån mer som har varit med om detta??? Nån kanske har nån rolig händelse att förtälja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag snackade om att jag vunnit 35 miljoner på hästar å min syrra höll på å svimma.. hon trodde jag menade IRL hon bah: MEN DU VET JU INGET OM HÄSTAR.. i speeelet sa jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 intresant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Min brorsa blir less när jag mitt i allt säger "jag har börjat biffa" och menar såklart i spelet. Så ja, det händer ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts