Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ...t svar hur klarar man 360? hur jag ä'n försöker så får jag bara 85% jag tar i så det knakar i konsollen men den snurrar varken fortare eller långsammare. är det nått tips som nån sitter o klämmer på så kan ni väll släppa den i ett litet blåt måln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 sväng åt vänster å gasa å bromsa.. sen stannar du på exakt samma ställe som du började då får du guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 sväng åt vänster å gasa å bromsa.. sen stannar du på exakt samma ställe som du började då får du guld ett varv elle flera? j a trodde att man skulle göra ett vist antal cirklar elle så :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 spelar ingen roll? jag gjorde 2 varv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Eftersom 360 grader innebär ett varv så räcker det nog med ett varv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 MEN OM DE STÅR ATT DOM VILL ATT DU SKA GÖRA 360,,,SÅ GÖR INTE 420 FFS... ...som du startar,,så ska du sluta oxå...= 360 grader . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 det funkar att burna 2 varv (720 grader) och få guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Du kan burna runt så många varv du hinner, bara att du stannar på samma ställe du starta på och självklart klara ett helt varv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts