Diaz Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Tycker inte ni Lance är en j*vla skit! Sviker en i slutet. En riktig skit. Från Gardian angel Till nu så föråder han en.......... REPLIK: Tommy: You sold os out. Lance: No! I sold you out..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Tycker inte ni Lance är en j*vla skit! Sviker en i slutet. En riktig skit. Från Gardian angel Till nu så föråder han en.......... REPLIK: Tommy: You sold os out. Lance: No! I sold you out..... lugn lugn det är BARA ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 lugn lugn det är BARA ett spel Han var hade väl precis lärt känna Lance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 lugn lugn det är BARA ett spel För mig är det verklighet!!!!!!!! Skämta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag hattar oxå Lance!!! Diaz hade juh rätt med att ta Lance o döda honom....men man räddade Lance och dödade Diaz... Nu fattar jag att det va Diaz som var den goda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag hattar oxå Lance!!! Diaz hade juh rätt med att ta Lance o döda honom....men man räddade Lance och dödade Diaz... Nu fattar jag att det va Diaz som var den goda.... Det är därför jag heter Diaz för jag hatar Lance. En rolig Replik uppe på taket på updraget Keep your friends close. Lance: You gonna die Tommy: this is your last dance Lance.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är därför jag heter Diaz för jag hatar Lance. En rolig Replik uppe på taket på updraget Keep your friends close. Lance: You gonna die Tommy: this is your last dance Lance.... Det ska lyde: Lance:nånting som jag gjlömt Tommy:This is the last dance for Lance Vance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det ska lyde: Lance:nånting som jag gjlömt Tommy:This is the last dance for Lance Vance! Men... ORKA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Men... ORKA!!! DIN MAMMA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 DIN MAMMA!!!! Va?? Jag syftade på att man orkar inte komma ihåg sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Va?? Jag syftade på att man orkar inte komma ihåg sånt... Okej....Förlåt isåfall. *Överreagerade lite kanske* Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 De e lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Men... ORKA!!! Lance: I sad I had enouth of that in school.... Mr Vercetti: You picked the wrong side Lance... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 när gör man detta?har nog inte gjort det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ganska väntat att han skulle svika tycker jag han ringer ju och gnäller en jävla massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 (redigerad) Det lär ju vara så att det inte är diaz som kidnappar lance......det är bara nå fejk......för att man ska döda diaz...... .Diaz nekar ju dessutom att han förått en............så tror jag att det är Jag tror att lance varit svikare ända från början.......eftersom han kom fram till en bara så där i gränden och började tjata om att man ska vara kompis med han......han visste nog att man skulle dit och förberätt........... PS.VAD TYCKER NI OM MIN SIGNATUR(Bilden).DS Redigerad 2 december, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Det lär ju vara så att det inte är diaz som kidnappar lance......det är bara nå fejk......för att man ska döda diaz...... .Diaz nekar ju dessutom att han förått en............så tror jag att det är Jag tror att lance varit svikare ända från början.......eftersom han kom fram till en bara så där i gränden och började tjata om att man ska vara kompis med han......han visste nog att man skulle dit och förberätt........... PS.VAD TYCKER NI OM MIN SIGNATUR(Bilden).DS Göran e en ful fisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fiskbulle Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Jag hatar LANCE VANCE DANCE jag sågade honom med motorsågen i en minut på "keep your friends close" uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts