Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nej kossorna :/ dem som låter Muuuuuuuuu och ger mjölk. Exakt, fåren står för de resterande 90%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag äter allt möjligt, men en måltid ska för mig alltid innehålla kött, annars mättar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Har varit vegetarian i 10 månader nu och jag lever och frodas. danil89: Hur många måltider utan kött har du käkat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Iom att grönsaker smakar skit så blir det ju en hel del kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts