Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 varför är det då gjorda av mat? Ondskefull konspirationteori...I'm on it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Alltså, människor föds ju med vilja, så visst får man äta vad man vill och så. Men det naturliga, och det vi är skapta för, är att äta andra djur. Vi kan ju faktiskt i princip äta ALLA djur som finns, visst det kan ju vara äckligt, men det går ju. Vi står ju faktiskt (tror jag) högst upp på "The Food Chain", så självklart, och med nöje, vräker jag i mig både fläsk och flygfä. Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 kött äter jag.. men jag är en stor djurvän ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag äter det som är gott.. om syrran var god skulle jag äta henne om skosulor var goda skulle jag äta dom.. jag tycker kött är gott, därför äter jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag äter det som är gott.. om syrran var god skulle jag äta henne om skosulor var goda skulle jag äta dom.. Testa båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Är köttätare. Hoppas dock att man i framtiden kommer kunna göra kött utan att döda nått djur. Tänk dig att bara plocka hem grundämnen från mataffären, och sedan ladda ner kemiska formler för mat. Hamburgare utan Galna kosjukan, kyckling utan salmonella. Färskt kött varje dag! Bourgignon årgång 925, trots att året är 2020. Det är därför jag stödjer forskning. Möjligheterna är oändliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har fått för mig att det mest är fjortisar som är vegetarianer....Mjo jag älskar kött Mmm kött (dreglar) extra härligt om dom är lite blodiga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Annat; Köttätare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har fått för mig att det mest är fjortisar som är vegetarianer....Mjo jag älskar kött Mmm kött (dreglar) extra härligt om dom är lite blodiga.... Varför skulle det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har fått för mig att det mest är fjortisar som är vegetarianer....Mjo jag älskar kött Mmm kött (dreglar) extra härligt om dom är lite blodiga.... Haha, sitter och tuggar bacon nu! Det är saftigt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Mmmm... kött... oxfilé. Ska vara mört och lite småblodigt sådär, och lite rosaaktigt inuti. Och så när man skär ska köttet gunga med kniven och ska kännas vattnigt gottans i munnen och MOAH! Kan inte tänka mig livet utan mumsigt kött att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Haha, sitter och tuggar bacon nu! Det är saftigt det. Jag brukar stecka bacon sen ta fettet från det och göra glass av det mums EDIT: Lol jag såg stavfelet Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag brukar stecka bacon sen ta fettet från det och göra glas av det mums hur gör man glas av fett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) hur gör man glas av fett? Jag såg felet och ändrade det men du han quota EDIT: Det är också gott att dricka milkshake(blod blandat med kött mums) Redigerad 24 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag såg felet och ändrade det men du han quota EDIT: Det är också gott att dricka milkshake(blod blandat med kött mums) vadå, bara blod o kött? eller mjölk oxo? eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vadå, bara blod o kött? eller mjölk oxo? eller va? Okej här är hela receptet: Kött blod mjölk glass glas Coca cola fanta spaggeti Mixa allt i en umm mixer och voila milkshake tommy_fido style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Låter smaskigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hästar är goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Vote: Annat; Normal människa som äter vad som helst allt för ekologins gyllene cirkel och pyramid... Icke-köttätare vet ju antagligen inte vad det är... Redigerad 24 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 vad skulle man göra med ko'r om ingen åt dom? Orka klappa flera miljoner ko'r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts