MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag är halv-vegetarian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) hmm.. ok.. jag är itne nått.. edit: med det menar jag att jag äter kött som en kanibal Redigerad 23 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hur i hela helv*te kan man bara vara halv vego? Äter du kött 2 dagar i veckan och resten gräs och jord eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 haha! faktist! grubblade på dt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag är nog kötätare. Jag tätar köer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Köttätare, finner ingen anledning att ändra på det. Ebeeto: Nu blev man ju sugen på ett tjockisskämt Redigerad 23 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ebeeto: Nu blev man ju sugen på ett tjockisskämt Nu blev man sugen på en ägning av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hur i hela helv*te kan man bara vara halv vego? Äter du kött 2 dagar i veckan och resten gräs och jord eller? Jag äter inte tarmar och andra äckliga inävlor.. Men jag äter köt utan tarmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Äter allt som rör sig och består av kött. Vote: köttätare. Äter endast kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag tror jag talar för alla när jag säger: INGEN HÄR ÄTER TARMAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Jag tror jag talar för alla när jag säger: INGEN HÄR ÄTER TARMAR! Shh... Va inte så säker på det... Vet du verkligen vad du äter?? Redigerad 23 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag är nog ganska så säker.. Tarmar består ju nämligen av avföring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Kött-makt, lemme' hear y'all say YAY!. Vote: Köttätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Undviker faktiskt ganska mycket kött. (Konsprations-funny är rädd för en ny galna kosjukan epedemi, med den lilla touchen att den här gången matar man inte kor med kor, utan människor med människor.) *Ryser och tänker på överbefolkade kojor i skogen utan vindskydd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Även jag tätar köer... Gott är det dessutom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hur i hela helv*te kan man bara vara halv vego? Äter du kött 2 dagar i veckan och resten gräs och jord eller? Haha, nej men seriöst, han är halv för att han inte äter avföring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ofta ngn här äter avföring............................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ofta ngn här äter avföring............................ ...Du skulle bara veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag älskar djur... speciellt med nån god sås! om man inte ska äta djur, varför är det då gjorda av mat? skulle inte klara mig utan kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ...Du skulle bara veta... Nu reser sig panrischen åter igen.. *FrÄzZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts