Arman Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Detta är antagligen det rätta forumet att lägga en sån här tråd men ändå... Till er som gillar Halo (det gör inte jag men det är alltid bra att veta) så kommer det kanske att bli en film regisserad av Ridley Scott som gjorde Alien och Gladiator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Källa? ja, vart står det? skulle vara kul att skicka länken till mina halo-kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Många spel som sägs att de ska bli filmer... t.ex. Max Payne serien, men vi får väl se om något händer.... dock finns ju ganska komiska Halo serier (Red vs Blue till exempel.) www.redvsblue.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Källa: filmforce.ign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Håller på att dra ner ett avsnitt nu . Men alltså jag skulle gärna vilja se en Halo film och alla Alien filmerna utan 1:an var bra (den sög i början så jag orkade inte kolla klart) och Gladiator var också jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts