Kane Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Bli medlem på Halo Forumet! Det är som ett forum, fast man kan gå upp i levels och bli covenat eller marine! Det är desutom typ inga medlemmar där! Bli medlem! Skit kul sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 *hint* Spel-forumet... *hint* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) tack men nej tack, av följande anledningar:är redan medlem på flera forumsHar inte HaloÄr inte intresserad av att skriva inlägg för att "gå upp i levels", skriver jag gör jag det för att jag vill dela med mig av något, vilket jag kan göra på andra platserAtt "gå upp i levels" är bara ett annat ord för att gå upp i rank beronede på hur många inlägg man skrivt, och detta finns redan i de flesta forum (GTASajten har det dock inaktiverat för att folk inte ska jaga inlägg)Ser inte vad som är speciellt med ditt forum, ska du driva ett framgångsrikt forum måste du ha något som andra redan existerande forum inte har.Vad är det för skillnad mellan "covenanter" och "marines", det enda jag märkte var att de inte kunde komma in på varandras forum, och vad är det som år så bra med det? Redigerad 23 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det verkade lite för "överseriöst", forum för mig, t.ex. "för att bli marine krävs en träning på 22 poster" eller vad det nu stod, uuhm.... ......... ja! /Skumtomten runs away in phear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag verkar modigast här... Jag kollar vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag verkar modigast här... Jag kollar vad det är... Your'e going in? Oh my, I allways knew you where something special, if your'e not comming back i just wanna say, eh, I, eh...I mean...go get them tiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 fattigt. medlem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts